برگزاری طرح قرآنی «رأفت» ویژه ولادت پیامبر در یزد
کد خبر: 3755086
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

برگزاری طرح قرآنی «رأفت» ویژه ولادت پیامبر در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) یزد از برگزاری دوره حفظ جزء 30 قرآن کریم با عنوان طرح «رأفت» به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

برگزاری دوره حفظ قرآن کریم با «طرح رأفت» تا میلاد پیامبر رحمت

خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم در راستای طرح بشارت 1452 توسط این خانه قرآن خبر داد و اظهار کرد: طرح رأفت به مناسبت میلاد پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و با هدف جذب بیشتر نوجوانان و جوانان توسط این دارالقرآن برگزار می شود.
وی ادامه داد: با این طرح افراد در طی 40 روز، روزانه نیم صفحه از قرآن را به روش تثبیتی و جدید حفظ خواهند کرد و کلاس ها به مدت 6 هفته در روزهای یکشنبه عصر ساعت4 تا 5 و نیم مخصوص نوجوانان و دوشنبه ها صبح ساعت 8 و نیم تا 10 مخصوص بانوان برگزار خواهد شد.
سلطانی با اشاره به اینکه بعد از پایان دوره آزمون شفاهی گرفته می شود تصریح کرد: به افرادی که حد نصاب نمره آزمون را کسب کنند، از طرف سازمان تبلیغات اسلامی مدرک معتبر داده می شود و فقط هزینه آزمون و گواهینامه به مبلغ 10 هزار تومان از شرکت کنندگان دریافت می شود.
مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) استان یزد افزود: البته شرکت کنندگان می توانند در آزمون سراسری اداره ارشاد که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، شرکت نمایند.
وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 50 نفر برای حضور در این طرح ثبت نام کرده اند گفت: افراد تا 23 مهرماه جاری فرصت دارند برای حضور در این طرح به دارالقرآن یوسف زهرا مراجعه یا با شماره 36272132 تماس حاصل فرمایند.
سلطانی تصریح کرد: هدف و نیّت ما از برگزاری این طرح به صورت رایگان، این بود که افراد با شیوه حفظ مؤسسه یوسف زهرا آشنا شوند و ان‌شاءالله برای حفظ اجزاء دیگر با مؤسسه ما همراه شوند.

انتهای پیام

captcha