مراسم اربعین مانور مذهبی و سیاسی شیعیان است
کد خبر: 3755127
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

مراسم اربعین مانور مذهبی و سیاسی شیعیان است

گروه اجتماعی – امام‌جمعه اصفهان گفت: مراسم اربعین امام حسین(ع) و پیاده‌روی عظیم مردم به این مناسبت، مانور مذهبی و سیاسی شیعیان است و برهمین اساس این مراسم باید با جلوه و باشکوه برگزار شود

مراسم اربعین مانور مذهبی و سیاسی شیعیان است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف‌طباطبایی‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: امام حسین(ع) از خداوند می‌خواست تا راهی را جلوی رویش قرار دهد و در راهی قدم بردارد که رضایت الهی در آن باشد. رضایت الهی به این معناست که هرکاری را خداوند برای ما فراهم کند، از آن رضایت داشته و از بابت آن خوشحال باشیم.
وی با اشاره به مراسم اربعین، افزود: مراسم اربعین امام حسین(ع) و پیاده‌روی عظیم مردم به این مناسبت، مانور مذهبی و سیاسی شیعیان است و برهمین اساس این مراسم باید با جلوه و باشکوه برگزار شود.
امام‌جمعه اصفهان با اشاره به تصویب لایحه FATF در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: هنوز شورای نگهبان این لایحه را تایید نکره است، اما آنچه مجلس شورای اسلامی تصویب کند و بعد هم شورای نگهبان هم به آن ایرادی نگیرد و رهبر معظم انقلاب هم مخالفتی با آن نداشته باشند، باید به آن احترام گذاشت. نباید علیه قانونی که مجلس تصویب کرده است، حرف خلافی زده شود.
وی افزود: برای نمونه ممکن است بنده با قراردادی مخالفت‌هایی داشته باشم، اما این دلیل نمی‌شود که با اکثریت آرا مخالف باشم و علیه قانون حرفی بزنم.
آیت‌الله سیدیوسف‌طباطبایی‌نژاد با اشاره به هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی وظیفه مهم حساس تامین امنیت کشور را برعهده دارد و در همین راه شهدای بسیاری نیز تقدیم کشور کرده‌اند.
انتهای پیام

 

captcha