یادنامه مداح و پیر غلام اردبیلی منتشر شد
کد خبر: 3755305
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

یادنامه مداح و پیر غلام اردبیلی منتشر شد

گروه فرهنگی - کارشناس اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: یادنامه مداح و پیرغلام حسینی حاج صدیف خان محمدی در قالب کتاب به چاپ رسید.

یادنامه مداح و پیر غلام اردبیلی منتشر شداسماعیل نظافت، کارشناس اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: یادنامه مداح و پیرغلام حسینی صدیف خان محمدی در قالب کتاب چاپ و همزمان با برگزاری آیین تجلیل از این مداح پیشکسوت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‎گیرد.
وی گفت: کتاب حاضر در ۲۷۲ صفحه و در چهار فصل مشتمل بر زندگی نامه، مصاحبه‎ها، مقالات، اشعار، مستندات و تصاویر است در اندازه قطع وزیری به چاپ رسیده است.
نظافت افزود: در فصل اول این کتاب فعالیت‌های مبارزاتی و انقلابی حاج صدیف خان محمدی از مداحان صاحب سبک آذری زبان در قالب ۴۰ خاطره تدوین شده است.
وی گفت: از این کتاب در مرحله اول ۱۰۰۰ جلد به چاپ رسیده و قرار است در همایش نکوداشت حاج صدیف خان محمدی که در ۲۹ مهرماه در شهرستان مشگین شهر و در مصلی آن شهر برگزار خواهد شد رو‌نمایی شود.
نظافت افزود: این کتاب به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و با حمایت ویژه نهاد‌های فرهنگی استان توسط کارشناس فرق و مذاهب اداره‌کل تبلیغات اسلامی نگارش و با همت ارسلان زادخاک ویراستاری و صحفه‌آرایی شده است.
انتهای پیام

captcha