۵۰۰ مددجوی البرزی به کربلا اعزام می‌شوند
کد خبر: 3755339
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

۵۰۰ مددجوی البرزی به کربلا اعزام می‌شوند

گروه معارف - معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: ۵۰۰ مددجوی البرزی در آستانه اربعین حسینی با دریافت کمک هزینه ۴۰۰ هزار تومانی به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

500 مددجوی البرزی به کربلا اعزام می‌شوند

حسین رجبی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح «شوق زیارت» اظهار کرد: با اجرای این طرح مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت اماکن مقدسه نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌‌شوند تا با کمک خیران، امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد مقدس و دیگر اماکن مقدسه فراهم شود.
وی هدف از برگزاری این سفرهای زیارتی را ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی - اعتقادی، ارج نهادن به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و ایجاد روحیه خودباوری در مددجویان عنوان کرد و افزود: اولویت اعزام به سفرهای زیارتی با مددجویان مناطق محروم، زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج است.
این مسئول با اشاره به نحوه مشارکت خیران در اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اردوهای زیارتی، بیان کرد: نیکوکارانی که علاقه‌مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می‌توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.
رجبی در ادامه از اعزام 500 مددجوی کمیته امداد البرز به کربلای معلی خبر داد و گفت: مددجویان با مشارکت خیران و دریافت کمک هزینه 400 هزارتومانی به کربلا اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha