آغاز اجرای طرح «یاوران حسینی» در مدارس البرز
کد خبر: 3755367
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

آغاز اجرای طرح «یاوران حسینی» در مدارس البرز

گروه فرهنگی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: اجرای طرح یاوران حسینی از امروز، 21 مهرماه در مدارس این استان آغاز شده و تا ششم آبان ادامه دارد.

آغاز اجرای طرح «یاوران حسینی» در مدارس البرز

مسعود مهران‌نیا در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: فلسفه اجرای طرح یاوران حسینی در مدارس البرز نیاز به جریان‌سازی دارد تا دانش‌آموزان محبت به اهل بیت(ع) را در سنگر علم و دانش در قالب یک برنامه گروهی و منسجم بیاموزند.
وی دوستی با سالار شهیدان، مشارکت، جامعه‌پذیری و تعمیق باورهای دینی و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان با مشارکت در این طرح در واقع پاسداری از ارزش‌های دینی را در جامعه اعلام کرده و بار دیگر با امام ، شهدا و ولایت تجدیدمیثاق می‌کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه طرح یاوران حسینی از امروز در یک هزار و 930 مدرسه البرز آغاز شد و تا ششم آبان ادامه دارد، افزود: این طرح با مشارکت 300 فعال فرهنگی در مدارس اجرایی می‌شود.
مهران نیا همچنین از توزیع 400 هزار پاکت به منظور جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات دانش‌آموزان برای بازسازی عتبات عالیات خبرداد و گفت: سال تحصیلی گذشته دانش‌آموزان و فرهنگیان البرز یک میلیارد و 400 میلیون ریال به عتبات و عالیات کمک کردند.
انتهای پیام

captcha