روحانیان ‌برای رفع چالش‌‌ها و بحران‌ها تلاش کنند
کد خبر: 3755595
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

روحانیان ‌برای رفع چالش‌‌ها و بحران‌ها تلاش کنند

گروه اجتماعی - امام جمعه اردبیل گفت: روحانیان همواره برای رفع چالش‌ها و بحران‌ها تلاش کرده‌اند و در بحران اقتصادی امروز جامعه نیر باید تمام توان خود را برای کمک به حل این مشکل به‌کار گیرند.

روحانیون ‌برای رفع چالش‌‌ها و بحران‌ها تلاش کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، روز گذشته 21 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه رضی گفت: خدمت‌رسانی جامعه روحانیت به مردم در طول تاریخ مشهود بوده است و روحانیان همیشه در برهه‌های سخت زمانی یاریگر مردم بوده و برای رفع چالش‌‌ها و بحران‌های سخت کشور کوشیده‌اند.
وی افزود: امام جمعه‌ها به عنوان حلقه واصله بین مردم و مسئولان هستند و در دستیابی به معنویت و قدسیت در جامعه تلاش‌ها و خدمات بسیار قابل توجهی انجام می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، بیان کرد: مردم به روحانیت علاقه‌مند هستند و تاثیرگذاری روحانیان بین مردم بسیار حائز اهمیت است که به همین دلیل باید از ظرفیت امام جمعه‌ها برای هدایت اذهان عمومی استفاده شود و مردم را به سمت مساجد و اماکن مقدس و معنوی سوق دهیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.
عاملی اظهار کرد: من از تلاش امام جمعه‌ها نهایت تقدیر و تشکر را دارم و کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند به‌عنوان یک ایثارگر در جامعه محسوب می‌شوند که تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته شایسته تقدیر و قدردانی است.
در پایان مراسم حجت‌الاسلام کریم قیاسی به عنوان امام جمعه شهرستان رضی انتخاب شد.
انتهای پیام

captcha