طراحی کمپین احترام به پیشکسوتان در پنجمین جشنواره موسیقی«نوای خرم»
کد خبر: 3755727
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

طراحی کمپین احترام به پیشکسوتان در پنجمین جشنواره موسیقی«نوای خرم»

گروه هنر ــ پنجمین جشنواره موسیقی«نوای خرم» با تشکیل کمپینی، جامعه هنری به ویژه شرکت‌کنندگان زیر 18 سال این جشنواره را به رعایت اصول اخلاقی و احترام به پیشکسوتان در جریان رویدادهای حرفه‌ای هنر موسیقی دعوت خواهد کرد.

به گزارش ایکنا؛ پنجمین جشنواره موسیقی«نوای خرم»(جایزه موسیقی همایون خرم) آذرماه امسال برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در محدوده سنی 4 تا 18 سال می‌توانند با توجه به مندرجات فراخوان در این جشنواره ثبت‌نام و شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره اعم از نوازندگان کلیه سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از 18 سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام اساتیدی همچون روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرم‌، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این رویداد شرکت کرده و حداکثر تا اول آبان با ثبت نام متقاضی شرکت در آن باشند.

اما صرفنظر از برگزاری این رویداد مهم موسیقی که به شکل پایه‌ای سعی در شناسایی استعدادهای نسل نوی موسیقی و هدایت و راهبری آن‌ها دارد، برگزارکنندگان این جشنواره با ایجاد کمپینی با تأکید بر اخلاق‌مداری سعی در فرهنگسازی به منظور احترام به پیشکسوتان عرصه هنر دارند.

مرحوم همایون خرم؛ از اساتید برجسته آهنگسازی و نوازندگی که سال 91 دعوت حق را لبیک گفت و از سال 93 به پاس مقام هنری وی این جشنواره سامان یافت در میان اهالی فرهنگ و هنر مشهور به استاد اخلاق و متخلق به اخلاق حسنه بوده است که در عرصه آموزش هنرجویان و آهنگسازی حرفه‌ای به داشتن سعه صدر و رویی گشاده زبانزد بوده است و مسئولان برگزاری این جشنواره به تأسی از این استاد فقید، اقدام به طراحی و ایجاد این کمپین کرده‌اند.

یادآور می‌شود، مسئولان دبیرخانه این جشنواره مشغول طراحی این کمپین در حاشیه برگزاری این جشنواره هستند که با ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به این مهم و به ویژه احترام به پیشکسوتان که مدتی است در عرصه فرهنگ و هنر کمرنگ شده است، دست پیدا کنند.

انتهای پیام

  

captcha