مهلت ارسال آثار به همایش «تحقق مسجد طراز» تمدید شد
کد خبر: 3756057
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

مهلت ارسال آثار به همایش «تحقق مسجد طراز» تمدید شد

گروه اجتماعی ـ مهلت شركت در همایش «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» تا 10 آذر‌ماه امسال تمدید شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین همایش علمی «تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» با تأكید بر ظرفیت‌های سپاه فجر فارس در آذرماه سال جاری و مصادف با هفته پژوهش برگزار می‌شود.
مسجد طراز در اندیشه‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و علمای اسلام، جایگاه مسجد طراز از منظر مطالعات و تحقیقات غیر مسلمانان در قرن حاضر، نقش مساجد در دفاع مقدس، مسجد طراز در قرآن و روایات، نقش مساجد در اقتصاد مقاومتی، آسیب‌ها و آفت‌های مسجد طراز، اهمیت مسجد طراز در عصر حاضر، نقش مساجد در تربیت نیروهای انقلابی، نقش سپاه و بسیج در تحقق مسجد طراز، نقش و جایگاه موقوفات در تحقق مسجد طراز، تأثیر رسانه و فضای مجازی در تحقق مسجد طراز، نقش و جایگاه ائمه جماعت در تحقق مسجد طراز و نقش مساجد در تربیت و تعالی در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله محورهای مقاله‌نویسی این همایش هستند.
متقاضیان می‌توانند مقالات خود را به‌صورت حضوری به سازمان بسیج مساجد و محلات، معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر و دبیرخانه نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها تحویل دهند یا از طریق رایانامه Masjed.taraz@mihanmail.ir ارسال كنند.
پیش از این مهلت ارسال آثار تا 30 مهرماه جاری اعلام شده بود كه به دلیل استقبال گسترده از این همایش این مهلت تا 10 آذرماه امسال تمدید شد.
مقالات برتر این همایش مورد تشویق نقدی قرار گرفته و علاوه بر اعطای گواهی در مجلات علمی تخصصی (دارای 2 امتیاز پژوهشی) نیز چاپ می‌شوند.
دبیرخانه این همایش به آدرس شیراز، بلوار پاسداران، جنب حسینیه عاشقان ثارالله(ع)، معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس مستقر بوده و شماره تلفن 38230863 جهت كسب اطلاعات بیشتر آماده پاسخگویی است.
انتهای پیام

captcha