صدور ۳۲ هزار ویزای اربعین در تبریز
کد خبر: 3757030
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

صدور ۳۲ هزار ویزای اربعین در تبریز

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی از صدور ۳۲ هزار و ۴۳۷ روادید اربعین حسینی برای زائران آذربایجان‌شرقی و غربی خبر داد.

 صدور 32 هزار ویزای اربعین در تبریز

امیر روحی ملکی، مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی،  از صدور ۳۲ هزار و ۴۳۷ روادید اربعین حسینی برای زائران آذربایجان‌شرقی و غربی خبر داد.

وی با اشاره به استقرار مرکز صدور ویزای اربعین از اول مهر در تبریز افزود: در این مرکز ویزای زائران اربعین استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی صادر می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تاکنون 42 هزار و 500 نفر متقاضی در دو استان مذکور ثبت نام کرده‌اند که 15 هزار نفر از این تعداد مربوط به متقاضیان آذربایجان‌غربی است.

روحی افزود: مراحل درخواست با ثبت نام اینترنتی از طریق درگاه www.samah.haj.ir آغاز می‌شود و سپس متقاضیان با انتخاب یکی ار 170 مرکز کارگزاری مجاز صدور ویزا برای تحویل مدارک و تکمیل ثبت نام مراجعه می‌کنند.

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی ادامه داد: در این مراکز برای هر روادید 235 هزار تومان دریافت میشود و گذرنامه ها به همراه مدارک به نمایندگی موقت سفارت عراق در تبریز تحویل و در نهایت ویزا صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه زائران هیچ وجهی به صورت نقدی به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در مورد زیارت اربعین پرداخت نکنند، افزود: این اقدام فقط از طریق درگاه اینترنتی و دستگاه کارتخوان انجام می‌شود.

انتهای پیام

captcha