برنامه‌های قرآنی سرلوحه فعالیت‌های ندساست/ برپایی دوره‌های تربیت مربی قرآن
کد خبر: 3757535
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

برنامه‌های قرآنی سرلوحه فعالیت‌های ندساست/ برپایی دوره‌های تربیت مربی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن برشمردن فعالیت‌های قرآنی ندسا تأکید کرد که برنامه‌های قرآنی سرلوحه تمام فعالیت‌های این نیروست.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی سرلوحه تمام فعالیت‌های ندساست، گفت: ما هم در بخش مسابقات قرآن، هم آموزش‌های صحیح‌خوانی، حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن فعالیت‌های متعددی در طول سال داریم.

وی با یادآوری اینکه برنامه‌های قرآنی ندسا هم برای کارکنان کادر و وظیفه و هم خانواده‌های آنان است، افزود: یکی از برنامه‌های قرآنی سالانه ما برگزاری مسابقات قرآن در سطح ندساست که امسال سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان را برگزار کردیم.

صداقت با تأکید بر اینکه ما شاهد توسعه برنامه‌های قرآنی در سطح نیروی دریایی سپاه هستیم، گفت: علاوه بر اینها برای ارتقای سطح قرآنیان خود نیز کارگاه‌های آموزشی برپا می‌‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن را از دیگر ویژه‌برنامه‌های آموزشی این نیرو دانست و گفت: این دوره‌ها در شهرهای مقدس قم و مشهد برگزار شدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت تحقق این فرمایش معظم له ورود کردند و برنامه‌های مختلفی در این زمینه طراحی کردند.

صداقت ادامه داد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این زمینه برنامه‌های متعددی طی این سال ها اجرا کرده است که هم اکنون دارای حافظان یک جزء تا 30 جزء قرآن کریم هستیم.

انتهای پیام

captcha