فراخوان پذیرش مقالات در فصلنامه تخصصی «رهیافت فرهنگ دینی اعلام شد
کد خبر: 3757611
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

فراخوان پذیرش مقالات در فصلنامه تخصصی «رهیافت فرهنگ دینی اعلام شد

گروه اجتماعی ـ فراخوان پذیرش مقالات علمی در فصلنامه علمی-تخصصی «رهیافت فرهنگ دینی» آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) اعلام شد.

به گزارش ایکنا از فارس، معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) در راستاي ترويج و اعتلاي هر چه بيشتر فرهنگ ديني اقدام به اخذ مجوز و انتشار فصلنامه «رهیافت فرهنگ دینی» با درجه علمي-تخصصي و همچنین راه‌اندازی پایگاه اینترنتی این فصلنامه کرده است. 

این فصلنامه پذیرای مقالات اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در مباحث فرهنگ و مطالعات فرهنگی ایرانِ اسلامی، مطالعات دینی و فرهنگ دینی، شناخت شخصیت‌های مذهبی و ابعاد زندگی و حیات فکری آن ها، حوزه های معماری و مطالعات هنر اسلامی بویژه سومین حرم اهل بیت(ع) و حوزه تاریخ، اسناد و موقوفات است.

مقالات ارسالی به فصلنامه باید حاصل مطالعات، تجربه‌ ها و پژوهش‌‌های نویسنده یا نویسندگان باشند و • نویسنده باید در صورت استفاده از مطالب ديگر مؤلفان، به طور دقيق به منبع مورد نظر ارجاع دهد.

همچنین مقالات ارسالی نباید در هیچ نشریه دیگری به چاپ رسیده باشد و مقاله‌های برگرفته از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان با نام استاد راهنما، مشاوران و دانشجو و با تاییدیه استاد راهنما و مسئولیت وی منتشر می‌شود.

مسئولیت صحت و سقم مطالب مقاله به لحاظ علمی و حقوقی و مسئولیت آراء و نظرات ارائه شده به عهده نویسنده‌ مسئول مکاتبات است و چاپ مقاله به معنی تأیید تمام و یا بخشی از مطالب آن نیست.

 نویسندگان می‌توانند به منظور ثبت نام و ارسال مقالات به سایت فصلنامه علمی- تخصصی «رهیافت فرهنگ دینی» به نشانی http://www.farhangedini.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، چاپ مقاله در این فصلنامه، برای اساتید، طلاب، دانشجویان و پژوهشگران دارای امتیاز علمی است.

انتهای پیام

 

captcha