انتشار خاطرات سه برادر شهید در «بهشت در همین حوالی است»
کد خبر: 3757907
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

انتشار خاطرات سه برادر شهید در «بهشت در همین حوالی است»

گروه ادب ــ کتاب «بهشت در همین حوالی است» به زندگی و خاطرات سه برادر شهید پرداخته و به تازگی از سوی انتشارات «قدر ولایت» روانه بازار نشر شده است.

انتشار خاطرات سه برادر شهید در «بهشت در همین حوالی است»به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «بهشت در همین حوالی است» به قلم سعیده اصلاحی و به یاد سه برادر شهید مهدی، عبدالله و محمدصادق مداح به نگارش درآمده و از سوی انتشارات «قدر ولایت» منتشر شده است.
قاصد بهار، خاطرات ناتمام، چند سطر از سفرنامه، آیه‌های صبر، آرزوی باغبان، دیدار موج و ماه، یک روز رنگین کمانی، میانبری به عرش، کربلایی دیگر در کربلای چهار، رویای ملکوتی، توشه سفر، نا همیشه سربلند، شهیدان مداح در یک نگاه و دانش‌آموختگان مکتب وحی بخشی از عناوین این کتاب را شامل می‌شود و در پایان کتاب نیز تصاویر و اسنادی از این شهدا آمده است.
این کتاب که از مجموعه «شهدا زنده‌اند» است، هشتمین جلد آن را شامل می‌شود. این کتاب درباره سه برادر از یک خانواده ایثارگر است که به زندگی و خاطرات آن‌ها با قلم و ساختاری متفاوت از جلدهای پیشین این مجموعه پرداخته شده است.
در بخشی از این اثر می‌بینیم؛ «دو‌سه روز بیشتر از مراسم نامزدی نگذشته بود که همه دیدند او دوباره برای رفتن به جبهه بال‌بال می‌زند، هرچه اصرار کردند که چند روز بیشتر صبر کند، نپذیرفت و در پاسخ به همه گفت: نذر کردم قبل از مراسم ازدواج، 45 روز جبهه باشم. زود برمی‌گردم، نگرانم نباشید، دعای مادر پشت سرمه.
غروب که از راه رسید، عبدالله تازه ‌داماد مثل همیشه روبه قبله نشست تا با خالق یگانه خویش به زبان وحی هم‌کلام شود، چیزی به اذان مغرب نمانده بود، عبدالله قرآن را عارفانه بوسید و گشود، معبود چنین فرموده بود: «والذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله؛ آنان که ایمان آوردند و مهاجرت کردند و در راه خدا جهاد نمودند به حقیقت مومنان‌اند و آمرزش و روزی نیکو از آن آنان است». این آیه نیرویی تازه در وجود عبدالله دمید و قلب پاک و مهربانش را از ایمان و یقین سرشار کرد، با اشتیاقی ملکوتی بلند شد و به سمت مسجد حرکت کرد، آن ‌قدر سبک‌‌بال شده بود که در مسیر خانه تا مسجد حس پرواز داشت. در آخرین نمازی که عبدالله و احد و عباس به جماعت خواندند، سوز خاصی در قنوت عبدالله بود.»
یادآور می‌شود، کتاب «بهشت در همین حوالی است» از سوی انتشارات «قدر ولایت» در شمارگان هزار نسخه و بهای 10 هزار تومان منتشر شد.
انتهای پیام

captcha