مبلغان فارس به زائران اربعین خدمت می‌کنند
کد خبر: 3757925
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

مبلغان فارس به زائران اربعین خدمت می‌کنند

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از انجام فعالیت‌های جدید فرهنگی در موکب ادارات کل اوقاف چند استان در شلمچه خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 30 مهرماه گت: روزانه 5 نفر مبلغ اعزامی از قم به این موکب که از طرف ادارات کل اوقاف و امور خیریه فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان در شلمچه مستقر است به کارهای تبلیغاتی می‌پردازند.
وی افزود: استفاده از وسایل کمک‌آموزشی جدید بخشی از این برنامه‌ها است و مبلغان با استفاده از دوربین‌های سه‌بعدی بازسازی صحنه کربلا و امکان زیارت مجازی را برای زائران فراهم می‌کنند.
صفری گرایی گفت: از دیگر برنامه‌های این گروه که مورد استقبال قرارگرفته برنامه‌های استیج یا اجرای برنامه میدانی در راستای تبلیغ چهره به چهره است.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اضافه کرد: این کار تبلیغاتی، باهدف‌های آموزشی تربیتی، هرروز عصر قبل از نماز مغرب و عشا در محل پایانه مرزی شلمچه و موکب شماره 2 ادارات اوقاف این چند استان اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها که به‌صورت خاص انجام می‌شود، همه‌روزه و با حضور زائران اربعین حسینی، شاهد اجرای برنامه‌هایی چون روضه‌خوانی، قرائت زیارت عاشورا، اجرای برنامه‌های تبلیغ چهره به چهره، پاسخ به شبهات دینی و بیان احکام توسط مبلغان اعزامی به این موکب هستیم.
انتهای پیام

captcha