پاسخگویی به شبهات اربعین در نرم‌افزار «اربعین عشق»+ دانلود
کد خبر: 3758539
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

پاسخگویی به شبهات اربعین در نرم‌افزار «اربعین عشق»+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ نرم‌افزار اندرویدی و ویندوزی «اربعین عشق»، مشتمل بر مجموعه‌ای از مباحث مربوط به نهضت عاشورا و اربعین حسینی است که به شبهات در این خصوص پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار اندرویدی و ویندوزی «اربعین عشق»، به همت مرکز پاسخگویی به شبهات دینی تولید و منتشر شد. این نرم‌افزار مشتمل بر مجموعه‌ای از مباحث مربوط به نهضت عاشورا و اربعین حسینی ازجمله مجموعه پاسخ‌های علمی به سوالات و شبهات پیرامون نهضت عاشورا و اربعین حسینی است.

‌‌ازجمله ويژگی‌های‌ اين نرم‌افزار که مشتمل بر مجموعه‌ای از مباحث مربوط به نهضت عاشورا و اربعین حسینی ‌است می‌توان به مجموعه پاسخ‌های علمی به سوالات و شبهات پیرامون نهضت عاشورا و اربعین حسینی حدود 150مورد، مجموعه مقالات علمی پیرامون اربعین حسینی، متن و ترجمه زیارات مربوط به امام حسین(ع)‌ و مجموعه اشعار در موضوع اربعین حسینی اشاره کرد.

یکی از امکانات و قابلیت‌های این نرم‌افزار ويژگی‌های علمی آن است. با توجه به این ویژگی پاسخ‌های تخصصی، جامع و متقن به سؤالات و شبهات پرسشگران ارائه می‌شود. «اتقان» پاسخ‌ها دیگر ویژگی علمی این برنامه است. باتوجه به این ویژگی پس از ارجاع سؤال به کارشناس، وی پاسخ مناسب را تهيه می‌کند.

وجود سه مرحله نظارت در پاسخ‌دهی به سوالات کاربران در این برنامه سبب شده امکان هرگونه خطا يا اشتباه در پاسخ‌دهی به حداقل ممکن برسد. بر اساس اعلام تولیدکنندگان این برنامه در خصوص پاسخ‌های نرم‌افزار، نظارت چهارم هم اعمال می‌شود تا پاسخ‌ها از کيفيت برتری بهره‌مند شوند.

تفصيل پاسخ‌ها‌ از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. در این ویژگی پاسخ‌های ارائه شده، با ميانگين 3 صفحه، از گستره مطلوبي برخوردار هستند و تولیدکنندگان این برنامه تلاش‌کرده‌اند تا به نحوی ابهامی برای پرسشگر باقی نماند. «معرفی منابع» نیز دیگر ویژگی این برنامه است. به گونه‌ای که در پايان هر پاسخ، منابعی مرتبط با سؤال، برای استفاده پرسشگر معرفی شده است. مستند بودن پاسخ‌ها نیز امتیاز دیگر این برنامه است.

از جمله قابليت‌های این نرم‌افزار می‌توان به کم ‌حجم بودن و نصب آسان آن اشاره کرد. گرافيک نسبتا جذاب و طراحی مخاطب‌پسند دیگر قابلیت این برنامه است. عدم نياز به نصب و حذف صفحات متوالي به همراه دسته‌بندی سوالات و نمايش پاورقی مربوط به پاسخ‌ها از دیگر قابلیت‌های این برنامه محسوب می‌شود.

معرفي منابع بيشتر برای هر پاسخ و نمايش پاسخ مربوط به هر سؤال با ساختاری مناسب ویژگی دیگر این برنامه است. جهت نمايش صحيح این برنامه در سیستم خانگی حداقل Internet Explorer 7 مورد نياز است. شما می‌توانید برای دریافت رایگان این برنامه در سیستم خود بر روی این لینک و دریافت نسخه اندروید آن اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha