برنامه‌های قرآنی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت مردمی برگزار می‌شود
کد خبر: 3759006
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

برنامه‌های قرآنی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت مردمی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه تاثیرگذاری برگزاری برنامه‌ها به شکل مردمی بیشتر بوده باید تلاش شود تا از ظرفیت مردم برای برگزاری برنامه‌های مذهبی و قرانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

برنامه‌های قرآنی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بصورت مردمی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز پنجم آبان‌ماه در نشست روسای امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های شمال‌غرب کشور در اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه تاثیرگذاری برگزاری برنامه‌ها به شکل مردمی بیشتر بوده باید تلاش شود تا از ظرفیت مردم برای برگزاری برنامه‌هایی نظیر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
وی با اعلام اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی توسط بخش دولتی تاثیر چندانی نخواهد داشت، اظهار کرد: در صورتی که بتوانیم این برنامه‌ها را به شکل مردمی برگزار کنیم می‌توانیم شاهد شکست تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان باشیم که باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم و آئین‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید تمامی متولیان امر تلاش کنند تا برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در شان انقلاب و مردم باشد.
ستوده با تأکید بر تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به مردم گفت: تشریح این دستاورد‌ها می‌تواند زمینه‌ساز افزایش اعتماد و وثوق مردمی و شکست تمامی نقشه‌های شوم دشمنان برای ایجاد تزلزل در نظام شود.
وی با بیان اینکه کودکان هیچ تجربه شخصی از انقلاب ندارند، افزود: با توجه به توسعه و گسترش استفاده از فضای مجازی دشمنان تلاش می‌کنند تا با استفاده از این فضا اطلاعات نادرستی را در زمینه انقلاب و وقایع آن برهه به این قشر انتقال دهند که باید با ارائه اطلاعات درست این اقدامات خصمانه دشمنان را خنثی کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در عرصه کنونی دشمنان بر نسلی که انقلاب و جنگ را ندیده و اهداف و آرمان‌های آن را لمس نکرده‌اند تمرکز داشته و آن‌ها را هدف توطئه‌های خود قرار داده‌اند که باید تلاش کنیم با تشکیل و فعال کردن کارگروه‌های مربوط به جوانان و ارائه راهکار‌ها دشمنان را مأیوس کنیم.
انتهای پیام

captcha