برگزاری جشنواره «ابوذر» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3759492
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

برگزاری جشنواره «ابوذر» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای مختلف خبر داد.

برگزاری جشنواره ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدصداقت رضایی، رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد امروز، 6 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای چهارمین سال متوالی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی افزود: آثار برتر این جشنواره در قالب‌های مختلف از جمله عکس، خبر، موشن گرافی، گزارش، مستند، کلیپ و کاریکاتور معرفی می‌شود.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد محورها و موضوعات این جشنواره را شامل مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی عنوان کرد.
رضایی ابراز کرد: آثاری که در محورهای اعلام شده در یکی از رسانه‌ها منتشر شده به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام‌خانوادگی، نام رسانه و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره ارسال شود تا مورد داوری قرار گیرد.
وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 5 آذرماه 97 به دبیرخانه این جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه بالاتر از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، روبه‌روی امور صنفی تحویل دهند.
انتهای پیام

captcha