راهیان‌نور؛ فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3759668
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

راهیان‌نور؛ فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

گروه اجتماعی - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اردوهای راهیان نور یک فرصت بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان است که بی‌شک خیلی تاثیرگذارتر از تبیین و تعریف خواهد بود.

اردوهای راهیان‌نور؛ فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگی ایثار و شهادتبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، روز گذشته ششم آبان‌ماه در جلسه ستاد راهیان‌نور قرارگاه امام حسن عسگری(ع) استان اردبیل، با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول سال تحصیلی بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور یک فرصت بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان است که بی‌شک خیلی تاثیرگذارتر از تبیین و تعریف خواهد بود.
وی بیان کرد: مرحله نخست اعزام این اردو‌ها تا ۲ آبان ماه ادامه داشت که باید با معرفی جلوه‌های عینی ایثار، مقاومت و شهادت به دانش‌آموزان و جوانان فرهنگ‌سازی شود تا در مقابله با جنگ نرم دشمنان نسل جوان و امروزی حقیقت را بدانند و برای خنثی‌سازی توطئه‌ها اقدامات مناسبی انجام دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: عوامل اجرایی اردوی راهیان نور با تدوین برنامه‌های مناسب در مرحله نخست توانستند به طور قابل قبول عمل کنند که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است و دانش‌آموزان از نزدیک در جریان رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان قرار گرفتند.
ناصری از آمادگی آموزش و پرورش استان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه خبر داد و تصریح کرد: حرکت عظیم نسل جوان کشورمان جواب دندان‌شکنی در برابر توطئه‌های دشمنان است و حضور گسترده ملت ایران این بار نیز پاسخ خوبی در مقابل توطئه‌های دشمنان خواهد بود.
وی اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که با تربیت جوانانی متدین و انقلابی از کیان اصلی انقلاب اسلامی دفاع کنیم و راه رسیدن به پیشرفت و توسعه استان را در آینده‌ای نزدیک فراهم کنیم.
انتهای پیام

captcha