خدمت‌گذاری به زائران امام حسین(ع) افتخاری برای مردم ایلام است
کد خبر: 3759926
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
پیش‌بین:

خدمت‌گذاری به زائران امام حسین(ع) افتخاری برای مردم ایلام است

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: توفیق خدمت‌گذاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در طریق‌الجنه افتخار بسیار بزرگی است که نصیب مردم استان ایلام شده است.

توفیق خدمت‌گذاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در طریق‌الجنه افتخاری برای مردم ایلام است
به گزارش ایکنا از ایلام سید احمدرضا پیش‌بین، سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه صلواتی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با بیان اینکه خدمت‌گذاری به زائران اربعین حسینی افتخار بزرگی برای استان ایلام است، اظهار کرد: توفیق خدمت‌گذاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در طریق‌الجنه افتخار بسیار بزرگی است که نصیب مردم استان ایلام شده که به فضل خدا دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز توانسته در این امر سهیم باشد.
وی با اشاره به برپایی موکب‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در ایلام، مهران و چذابه اضافه کرد: اهتمام همکاران ما در این دانشگاه برای خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی موجب شد تدابیری اندیشیده شود تا ما نیز در خدمت رسانی به زائران کوی عشق سهیم باشیم.
سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: شوق و اشتیاق کارکنان و دانشجویان ما برای خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایستگاه‌های صلواتی بر کسی پوشیده نیست که در موکب ایلام این مهم قابل مشاهده است.
وی با بیان اینکه حرکت اربعین هر ساله با شور و شوق مضاعفی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: به فضل خدا این حماسه بزرگ هر سال بیش از پیش همانند خاری بر چشم دشمنان است.
پیش‌بین به حضور کاروان دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا اشاره و تصریح کرد: ما می‌توانیم هر گونه همکاری علمی و آموزشی را با کشور عراق داشته باشیم.
سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در حوزه اعزام همکاران به عتبات عالیات نیز برنامه و تمهیداتی اندیشده شده است.
انتهای پیام
captcha