کرمانشاه، ۱۳ آبان یکپارچه «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» می‌شود
کد خبر: 3760205
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

کرمانشاه، ۱۳ آبان یکپارچه «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمانشاه خبر داد و گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با سر دادن شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی در استان برگزار می‌شود.

کرمانشاه یکپارچه «هیهات منا الذله» در یوم‌الله 13 آبان

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه امروز تمامی کفر به معنای واقعی در برابر تمامی اسلام ایستاده است، گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کرمانشاه با شعار «هیهات من الذله» در برابر زیاده‌خواهی استکبار برگزار می‌شود.
وی افزود: آغاز دور دوم تحریم‌ها در روز 13 آبان بسیار پر معناست و این خود یعنی آمریکا تمامی توان خود برای مبارزه با ملت ایران را به کار گرفته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان‌ماه امسال نیز در استان به مانند سال‌های قبل با حضور تمامی اقشار جامعه و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا برگزار می‌شود.
سروری تصریح کرد: 13 آبان بسیار تعیین کننده، مهم و بزرگترین برگ برنده ماست چرا که این روز فریاد اعتراض مردم ایران علیه جنایات آمریکا است.
وی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا در مراسم این روز در کرمانشاه، اظهار کرد: تجمع مردم کرمانشاه در این روز ساعت 9 و 30 دقیقه از چهارراه مدرس آغاز و به سمت مسجد جامع انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha