تقابل رسانه‌ای با دشمنان نظام/ راهپیمایی اربعین حسینی، معجزه قرن است
کد خبر: 3760895
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

تقابل رسانه‌ای با دشمنان نظام/ راهپیمایی اربعین حسینی، معجزه قرن است

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: امروز بیشتر از اینکه مغلوب حوزه اقتصادی شویم، تحت تأثیر و تقابل با حوزه رسانه‌ای دشمن قرار داریم و وظیفه است تا با نمایاندن واقعیت‌ها، ایجاد بینش حقیقی و واقعی برای مردم و تبیین اهداف و آرمان‌ها برای مردم با این جنگ رسانه‌ای مقابله کنیم.

تقابل رسانه‌ای با دشمنان نظام/راهپیمایی اربعین حسینی، معجزه قرن است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی‌ صبح امروز، 12 آبان‌ماه‌ در همایش انقلابیون جوان و تجلیل از گروه‌های جهادی دانشجویی و جهادگران نمونه، بیان کرد: اگر به گذشته‌های نه‌چندان‌ دور رجوع کنیم با یکی از فیلسوفان به نام نیچه مواجه می‌شویم که کتابی به نام دانش طربناک دارد و این جمله نیچه را تقریباً همه شنیده‌اند که خدا مرده است.
وی ادامه داد: نیچه در این تئوری و نظریه خود مستنداتی می‌آورد و می‌گوید آن زمانی که عصایی به اژدهایی تبدیل می‌شد، ماه به دونیم می‌شد و مرده‌ای زنده می‌شد، سپری گردید و همین نظریه که متعلق به یک قرن پیش است تعمیم داده شد در جوامع ما به نام اینکه دین، افیون توده‌هاست.
شهسواری افزود: جایی که معنویت، بندگی خدا و دلدادگی الهی در جامعه رنگ می‌بازد و بعد از قرون وسطی در دین‌گرایی غرب به مرحله‌ای رسیدند که یکی از نویسندگان معروف جمله مشمئزکننده‌ای گفت که مدرن‌سازی جامعه، زمانی تحقق می‌یابد که آخرین آجر آخرین کلیسا بر سر آخرین کشیش فرو بریزد و این یعنی انحطاط کامل دین و گرایش محض به مادی‌گرایی و چسبیدن به مادیت که بشر با آن دست به گریبان است.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: 13 آبان سال 1342 مبنای جهش در انقلاب بود و پس از آن در 13 آبان 1343 تبعید امام راحل به ترکیه در اعتراض به تصویب لایحه کاپیتولاسیون رخ داد و این 13 آبان نخست در سال 1342 در واقع زمینه‌ساز انقلاب اسلامی گردید.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در سال 1343 فرمودند که امام‌حسین(ع) نه برای شهادت و نه برای حکومت قیام کرد، بلکه قیام ایشان برای انقلاب اسلامی بود، یعنی بعد از پیامبر(ص) اسلامیت از ریل حرکت قطاری خود خارج شد و امام‌ حسین(ع) آمد تا اسلام را دوباره بر روی ریل حقیقی خود قرار دهد، راه امام‌حسین(ع) به شهادت منتج شد و زمینه احیا، توسعه و رشد اسلام حقیقی و تضمین آن را در دنیا با خون خود به اثبات رساند و امام راحل نیز با به‌پیروزی رساندن انقلاب اسلامی، جهانی را که از خدامحوری در حال انحطاط بود، با نغمه انقلاب اسلامی حیاتی مجدد بخشید.
شهسواری بابیان اینکه در بروزرسانی نظریات نخبگان غرب آن چیزی که به منصه ظهور رسید، معجزه قرنی است که در اربعین امام‌ حسین(ع) اتفاق افتاد، اظهار کرد: کسانی که می‌گفتند در قرن جدید معجزه‌ای روی نمی‌دهد، تناسب این معجره اکنون به‌حدی است که در کتاب گینس به عنوان بزرگترین حرکت بشریت ثبت شده و کوردلانی که تحمل تابش نور الهی را نداشتند، امروز با چشمان خود معجزه عصر جدید را در اربعین امام‌ حسین‌(ع) دیدند.
وی باتاکید بر اینکه 13 آبان در واقع تسریع‌گر انقلاب بود، خاطرنشان کرد: یوم‌الله 13 آبان در واقع تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی را در کشور رقم زد و انقلاب اسلامی ما نظامی برآمده از ولایت‌فقیه است که در چهل‌سالگی خود اکنون با اتفاقات عجیبی روبرو بوده و با جنگی هوشمندانه و ترکیبی توسط نظام سلطه جهانی و با محوریت آمریکا مواجه است.
شهسواری بابیان اینکه مردان ما مردان جنگ و زنان ما نیز شیرزنان مدافع هستند، گفت: اگر تجهیزات دشمن می‌توانست کارساز باشد، در هشت سال دفاع مقدس می‌توانست کار خود را بکند، دشمنان به دنبال شکست ایستادگی و استقامت مردمان ما هستند.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی افزود: امروز بیشتر از اینکه مغلوب حوزه اقتصادی شویم، تحت تاثیر و تقابل با حوزه رسانه‌ای دشمن قرار داریم و وظیفه است تا با نمایاندن واقعیت‌ها، ایجاد بینش حقیقی و واقعی برای مردم و تبیین اهداف و آرمان‌ها برای مردم با این جنگ رسانه‌ای مقابله کنیم.
انتهای پیام

captcha