123 مبلغ به مناسبت دهه آخر صفر به سنقر اعزام شدند
کد خبر: 3760941
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

123 مبلغ به مناسبت دهه آخر صفر به سنقر اعزام شدند

گروه معارف ــ 123 مبلغ مقیم و غیرمقیم به مناسبت دهه آخر صفر به روستاها و مناطق محروم شهرستان سنقر اعزام شدند.

123 مبلغ به مناسبت دهه آخر صفر به سنقر اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محرمعلی چراغی، رئیس تبلیغات اسلامی سنقر امروز در نشستی با اشاره به نقش مبلغین دینی، اظهار کرد: برگزاری عزاداری، اقامه نماز جماعت و ارائه درس‌هایی از عاشورا و پیام اربعین از برنامه‌های مبلغین اعزامی این دهه است.
وی با اشاره به دیگر اهداف مبلغین اعزامی، افزود: آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان با سیره پیامبر بزرگ اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و فلسفه صلح ایشان از دیگر فعالیت‌های مبلغان اعزامی است.
حجت‌الاسلام چراغی با اشاره به اعزام 123 مبلغ مقیم و غیرمقیم به مناسبت دهه آخر صفر به روستاها و مناطق محروم شهرستان سنقر تصریح کرد: مبلغان به برخی شبهاتی که دشمنان در زمینه‌های مختلف برای جوانان ایجاد کرده نیز پاسخ خواهند داد.
رئیس تبلیغات اسلامی سنقر اظهار کرد: مبلغان در این ایام با طرح برخی آسیب‌های اجتماعی به ارائه راه‌کار دینی برای مقابله با آن می‌پردازند.
وی در پایان با تأکید به بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی پیش‌رو در جامعه، گفت: پیشگیری از مصرف مواد مخدر، مسأله حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز، زکات و برگزاری گفتمان دینی در مدارس همچنین تبلیغ ساخت خانه عالم در روستاها باید انجام شود.
انتهای پیام

captcha