اعلام روزشمار دهه وقف با شعار «همه واقف باشیم»
کد خبر: 3761305
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

اعلام روزشمار دهه وقف با شعار «همه واقف باشیم»

گروه اجتماعی ـ مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: عناوین و روزهای دهه وقف سال ۹۷ که همه ساله از ۲۷ صفر در سراسر کشور آغاز می‌شود با شعار «همه واقف باشیم» اعلام شد.

اعلام روزشمار دهه وقف

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، جناسمی مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: عناوین و روزهای دهه وقف سال ۹۷ که همه ساله از ۲۷ صفر در سراسر کشور آغاز می‌شود با شعار «همه واقف باشیم» اعلام شد.
وی افزود: روزشمار دهه وقف از روز سه‌شنبه، ۱۵ آبان‌ماه در مازندران همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۲۴ آبان‌ماه ادامه دارد.
حیدری با بیان اینکه در روز نخست این دهه به مناسبت روز وقف به عنوان روز «وقف، ترویج موقوفات مشارکتی» نامگذاری شده است، تصریح کرد: چهارشنبه روز دوم از دهه وقف به عنوان «وقف، و ترویج فرهنگ قرآن و عترت»، پنج شنبه ۱۷ آبان به عنوان سومین روز از این دهه با عنوان «وقف، بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ زیارت» و جمعه روز چهارم دهه وقف به عنوان «وقف، انتظار و مهدویت » نامگذاری شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: شنبه، ۱۹ آبان‌ماه مصادف با دوم ربیع‌الاول به عنوان «وقف، توسعه علم و فناوری و حمایت از نخبگان» یک شنبه، ۲۰ آبان‌ماه ششمین روز از دهه وقف است و به عنوان «وقف، عدالت اجتماعی و اجرای امینانه نیات واقفین» دوشنبه هفتمین روز از دهه وقف به عنوان «وقف، محیط زیست، بهداشت و سلامت» سه‌شنبه هشتمین روز از این دهه به نام «وقف، صیانت از موقوفات و تجلیل از واقفین» چهارشنبه و نهمین روز به نام «وقف، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی» و آخرین روز از این دهه به نام «وقف، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی» نامگذاری شده است.
وی افزود: در هر یک از روزهای دهه وقف برنامه‌های متنوعی در راستای ترویج شعار همه واقف باشیم پیش‌بینی شده که در همان روز اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha