اعتماد به جوانان؛ وظیفه امروز مسئولان
کد خبر: 3761338
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

اعتماد به جوانان؛ وظیفه امروز مسئولان

گروه معارف- مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: وظیفه امروز مسئولان، تکیه به نیروی درون ملت و اعتماد به جوانان این مرز و بوم است.

اعتماد به جوانان؛ وظیفه امروز مسئولان

معزی فر، مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی بیرجند در گفت وگو با ایکنا از خراسان جنوبی اظهار کرد: 13 آبان روز تاریخی کشور ایران است چرا که این روز سالروز سخنرانی مهم امام خمینی(ره) و تبعید ایشان به خارج از کشور توسط رژیم پهلوی بود.
وی ادامه داد: کشته شدن بیش از 50 نفر از دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام خمینی(ره)، انقلاب دوم بود، این روز را در تاریخ پررنگ تر کرده است.
مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی بیرجند بیان کرد: در جواب یاوه گویی های ترامپ باید همین را گفت که جواب نادانان سکوت است.
معزی فر تصریح کرد: تکیه به درون ملت، اعتماد به جوانان این مرز و بوم و هدف گذاری روی مباحث اقتصاد مقاومتی وظیفه امروز ما است.
وی ادامه داد: اگر مردم و مسئولان ارتباط قوی با یکدیگر داشته باشند، روز به روز این ارتباط مستحکم تر می شود و دشمنان هیچ کاری نمی توانند بکنند.
مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی، هر گاه ضربه خوردیم به علت عملکرد بد بوده است، افزود: هشت سال جنگ و تحریم های آمریکا نتوانسته این ملت را از پا دربیاورد.
معزی فر با بیان اینکه وظیفه مسئولان اعتماد به جوانان و حمایت از مردم است، یادآور شد: در شرایط اقتصادی فعلی حاکم بر کشور مسئولان باید با برنامه ریزی، فشار اقتصادی مردم را کاهش دهند.
انتهای پیام

captcha