کسب و کارهای خلاقانه فرهنگی و هنری در یزد حمایت می‌شود
کد خبر: 3762552
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

کسب و کارهای خلاقانه فرهنگی و هنری در یزد حمایت می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اعلام حمایت ویژه از راه‌اندازی کسب و کارهای خلاقانه فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.

اعلام حمایت ویژه از راه اندازی کسب و کارهای خلاقانه فرهنگی و هنری در استان یزد

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز طی نشستی اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزداز راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر و همچنین فضاهای قابل تغییر به فضاهای فرهنگی و هنری حمایت می کند.
وی هدف از این حمایت را ایجاد زمینه‌های مناسب برای توسعه سرمایه‌گذاری درحوزه فرهنگ و هنر، حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و پشتیبانی از کارآفرینی و فعالیت‌های نوآورانه اعلام کرد.
به گفته این مقام مسئول راه‌اندازی این نوع کسب و کارهای فرهنگی باعث افزایش نشاط خدمات اجتماعی، کمک به توسعه پایدار شهری و احیای هویت شهری می‌شود.
جوادیان‌زاده در ادامه کسب و کارهای فرهنگی مشمول را؛ کتابفروشی، فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری، سالن های کوچک خصوصی نمایش فیلم، تئاتر خصوصی، کارگاه‌های آموزشی هنری و فرهنگی، فروشگاه و کارگاه طراحی مد و لباس، شتاب دهنده و استارتاپ‌ها، موزه‌های خصوصی فرهنگی و هنری، خدمات دیجیتالی و کافه موزه‌های فرهنگی و هنری اعلام کرد.
وی گفت: اولویت این حمایت با تعاونی های هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر، صاحبان باسابقه کسب و کار های فرهنگی و فعالیت هاوکسب وکارهای نوپای فرهنگی و هنری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر از این حمایت‌ها می‌توانند به این اداره‌کل مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha