هنرمندی که جایزه‌اش را به مادر شهید تقدیم کرد
کد خبر: 3762603
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

هنرمندی که جایزه‌اش را به مادر شهید تقدیم کرد

گروه فرهنگی - نویسنده و کارگردان تئاتری که رتبه سوم کارگردانی نمایش «گزارش یک تابوت» را کسب کرد اجرا و جایزه خود را به مادر شهید مدافع حرم سیدسجاد خلیلی اهل بهشهر تقدیم کرد.

هنرمندی که جایزه‌اش را  به مادر شهید تقدیم کرد

مهدی نصراله زاده  نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: فعالیت در تئاتر را از سال 83 شروع  و در زمینه آثار دفاع مقدسی و مدافعین حرم آثاری را تولید کردم و  با توجه به اینکه فارغ التحصیل رشته محیط زیست هستم سعی براین داشتم که در حیطه محیط زیست نیز دست به خلق آثاری در تئاتر و فیلم مستند بزنم.

وی افزود: از چندین سال گذشته در بخش  نویسندگی و کارگردانی تئاتر نیز اقدام به خلق آثار نمایش‌هایی همچون؛ خشم و هیاهو، رقص کاغذ پاره‌ها، سیزده، آن سه نفر، حال زمین خوب نیست و گزارش یک تابوت و ... زده‌ام و در بخش ساخت فیلم نیز کارگردانی فیلم‌های کوتاه بغض گلویم خندید؛ تاراج اعتماد، دار مکافات، کامک، مستند خاله آذر و  مستند بصیر ۳ روایت زندگی اولین شهید بسیجی مدافع حرم شهرستان نور  و ... عهده‌دار بودم.

نصراله زاده با بیان اینکه با حضور در چندین جشنواره ی استانی و ملی  موفق به  کسب رتبه های برتر در این جشنواره‌ها شدم ، ادامه داد: اخیرا نیز با حضور در بخش تئاتر خیابانی نخستین همایش اشکواره حسینی آمل که از هشتم الی 13 آبان ماه 97 به اجرا در آمد موفق به کسب رتبه سوم کارگردانی این نمایش در این همایش شدم .

نویسنده و کارگردان هنرهای نمایشی با بیان اینکه در روز تشییع  شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی شاهد بروز حس عجیب مادرانه سید سجاد بودم، اظهار کرد: من اجرای نمایشم درباره شهدای مدافع حرم  که روایت‌کننده انتظار هستند را به مادر  شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی که فرزند شهیدشان چند سالی مفقودالاثر بوده و امسال به این انتطار پایان داد و در آغوش مردمان مازندران قرار گرفت تقدیم می‌کنم.
وی  افزود: در ساخت مستند بصیر ۳ که زندگی اولین شهید بسیجی مدافع حرم شهرستان نور را روایت می‌کرد برایم اتفاقات جالبی افتاد و با انسان‌های شریفی برخورد کردم که نگاهم را تحت تاثیر قرار داد و مشتاق شدم از زبان هنر، دینم را به این مردان بزرگ ادا کنم.
 وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت به نسل جدید، اظهار کرد: فارغ از هر شرایطی باید به فرهنگ ایثار احترام گذاشت و هر انسان شریفی که از کشورش دفاع می‌کند را قدر دانست.

نصراله‌زاده گفت:  امیدوارم توانسته باشم با زبان هنر و اجراهایی با مضامین دفاع مقدسی و مدافعین حریم و حرم سهم اندکی در نشان دادن ایثارگری و فداکاری های این عزیزان  را داشته باشم.

به گزارش ایکنا مهدی نصراله‌زاده  نویسنده و کارگردان تئاتر که اخیرا با راهیابی در بخش تئاتر خیابانی نخستین همایش اشکواره حسینی حائز رتبه سوم کارگردانی نمایش «گزارش یک تابوت» را کسب کرد اجرا و جایزه خود را به مادر شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی اهل بهشهر تقدیم کرد.

انتهای پیام

captcha