اقتصاد مقاومتی با اعتماد به مردم عملیاتی می‌شود
کد خبر: 3762604
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

اقتصاد مقاومتی با اعتماد به مردم عملیاتی می‌شود

گروه فرهنگی ـ مسئول قرارگاه عمار گفت: رهبری به صراحت تأکید کردند که آمریکا در حال فروپاشی است و همگان آینده‌نگری ایشان را باور دارند، تنها برون رفتمان از مشکلات پیروی از شهدا است و باید ما ادامه‌دهنده‌ راه آنها باشیم، ضمن اینکه راه‌حل اقتصاد مقاومتی اعتماد به مردم است و این ماشین با سرعت در حال جلو رفتن است.

اقتصاد مقاومتی با اعتماد به مردم عملیاتی می‌شودبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام مهدی طائب، مسئول قرارگاه عمار امروز، 19 آبان‌ماه درمراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهدای قیام 19 آبان در مسجد شهیدان گچساران، اظهار کرد: شهدا راه خودشان را انتخاب کردند و انتخاب شدند تا به وصال برسند، ضمن اینکه انسان باید قدر لحظات عمر خود را در این دنیا بداند.
وی افزود: انسان از همان لحظه که به دنیا می‌آید شمارش معکوس به حرکت می‌افتد و باید بدانیم چگونه در این مسیر حرکت کنیم چرا که تنها چیزی که با خود خواهیم برد اعمال ماست.
مسئول قرارگاه عمار اضافه کرد: شهدای ما بهترین استعدادها بودند چنان که وقتی متوسلیان به سوریه رفته بود حافظ اسد در مقابل او سر تعظیم آورده بود و مانند او هم چون چمران و باکری و همت در میدان شهادت بودند.
طائب با بیان اینکه شهدا زنده اند و امروز سربلندی ایران اسلامی به برکت همین شهدا است، عنوان کرد: این انقلاب زمینه ساز انقلاب جهانی امام زمان(عج) است و این فرموده امام راحل ما است.
وی ابراز کرد: رهبری به صراحت تأکید کردند که آمریکا در حال فروپاشی است و همگان آینده‌نگری ایشان را باور دارند، تنها برون رفتمان از مشکلات پیروی از شهدا است و باید ما ادامه‌دهنده‌ راه آنها باشیم، ضمن اینکه راه‌حل اقتصاد مقاومتی اعتماد به مردم است و این ماشین با سرعت در حال جلو رفتن است.
همچنین، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران نیز گفت: این شهرستان در یک روز 7 شهید انقلاب را تقدیم نظام کرد تا امروز نظام جمهوری اسلامی بیمه باشد.
وی با بیان اینکه شهرستان گچساران به دلیل داشتن تاسیسات نفت و گاز و همچنین استراتژیک بودن این منطقه نقش ویژه ای  دارد، عنوان کرد: اعتصاب کارکنان صنعت نفت در آن روزموجب شد تا کمر رژیم طاغوت بشکند.
رحیمی خاطرنشان کرد: به شهادت رسیدن 7 نفر از جوانان انقلابی گچساران در حادثه ۱۹ آبان ۵۷ در مسجد شهیدان دوگنبدان تاثیر مهمی در شکل گیری انقلاب داشت.
یادآر می‌شود، سیدنجف بلادیان، مذکور پارسی، محمد فراشبندی، حسین امینی، غریب پرویزی، رحمت‌اله بشارت و حسین کیامرثی شهدای حادثه خونین مسجد شهیدان شهر دوگنبدان از جوانان گچسارانی بودند که در درگیری با رژیم طاغوتی پهلوی به شهادت رسیدند.
 انتهای پیام

captcha