«سعیدیان» و «پویا» قاریان این هفته شورای عالی قرآن
کد خبر: 3762743
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

«سعیدیان» و «پویا» قاریان این هفته شورای عالی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کرسی تلاوت شورای عالی قرآن این هفته با حضور «محمدحسین سعیدیان، امین پویا و سعید شاملو» برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت شورای عالی قرآن اعلام شد

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، امین پویا در سیصد‌وچهارمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر این شورا فردا، دوشنبه، 21 آبان‌ماه 97 به تلاوت آیات 7 تا 20 از سوره مبارکه غافر  در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س)خواهد پرداخت.
در صد و بیست و سومین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه 24 آبان‌ماه 97 در مسجد جامع لویزان، محمدحسین سعیدیان آیات 169 تا 180 از سوره مبارکه آل عمران را تلاوت می‌کند.
سعید شاملو نیز در سی‌امین کرسی تلاوت موعد ظهر که امروز یکشنبه، 20 آبان‌ماه با همکاری خبرگزاری تسنیم برگزار شد، آیات 14 تا 24 را تلاوت کرد. فیلم کامل این تلاوت ازسایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به‌ صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان، جمعه‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اقدام به برپایی این کرسی‌ها می‌کند. ضمناً روزهای یکشنبه به صورت یک هفته در میان در محل خبرگزاری تسنیم و کرسی تلاوت ماهانه در مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha