اخلاق؛ گمشده جامعه امروز/ نقش بی‌بدیل شهید دستغیب‌ در تثبیت انقلاب
کد خبر: 3762887
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
دستغیب اظهار كرد:

اخلاق؛ گمشده جامعه امروز/ نقش بی‌بدیل شهید دستغیب‌ در تثبیت انقلاب

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، اخلاق را گمشده جامعه امروز دانست و بر لزوم توجه به اندیشه‌های ناب اسلامی تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمدرضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 20 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال شهید آیت‌الله دستغیب، اخلاق را گمشده‌ جامعه امروز دانست و گفت: آنچه انسان‌ها را دچار وسوسه و گمراهی و فرق ضالّه می‌کند، دور بودن از اندیشه‌های ناب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه شهید دستغیب با اشراف به این مسئله انسان‌ها را به خودشان رجوع می‌دهند، افزود: ایشان در جذب جوانان و تهذیب قلوب بسیار موفق بودند و نقش بی بدیل در تثبیت انقلاب اسلامی داشتند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه نقش شهید دستغیب در انقلاب و تهذیب جوانان از سال ۱۳۴۲ تا زمان شهادت ایشان را هیچ نهاد دیگری بر عهده نداشت، گفت: بسیاری از جوانان به تأسی از رهنمودهای امام خمینی(ره) و این شهید بزرگوار به جبهه رفتند و شهید شدند تا انقلاب اسلامی تثبیت شود.
دستغیب با بیان اینکه جوانان نسل اول انقلاب خاطره دعاهای کمیل شهید دستغیب را از خاطر نمی‌برند، گفت: تاثیرگذاری بیانات این شهید نه تنها بر مردم استان که بر مردم کشور بود.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: مدیران ارشد استان خود را در بزرگداشت مقام این شهید بی همتا مقید بدانند و در این مراسم حضور یابند.
وی یادآور شد: هر آنچه امکانات از شورا و شهرداری برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال شهید آیت‌الله دستغیب مورد نیاز باشد در اختیار این برنامه قرار می‌دهد.
انتهای پیام

captcha