زمینه استقلال کشور در عرصه تولید فناوری‌های ارتباطی فراهم شود
کد خبر: 3763047
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

زمینه استقلال کشور در عرصه تولید فناوری‌های ارتباطی فراهم شود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: نباید به وضع موجود در عرصه ارتباطات اکتفا کنیم و الان دنیا در حال پیشرفت بسیار سریع در این عرصه است و ما هم پیشرفت‌های بسیاری داشتیم، ولی باید این پیشرفت استقلال‌‌گونه باشد.

نباید به وضع موجود در عرصه ارتباطات اکتفا کنیم

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد عصر امروز در دیدار مدیران ارشد مخابرات استان یزد با وی اظهار کرد: مخابرات و در کل مجموعه و تشکیلات ارتباطات عرصه بسیار خاص و پر اهمیتی است که سرعت پیشرفت بسیار بالایی دارد.
وی با اشاره به تنوع بالای موجود در خدمات این عرصه گفت: لازم است که در این عرصه همیشه توجه به نوآوری و به روز بودن در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد و تلاش و جدیت و کوشش برای بهره‌مندی از بالاترین تکنولوژی‌ها را شاهد باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت همراهی و همسویی ایران در عرصه ارتباطات با دیگر نقاط جهان تاکید کرد و افزود: کارشناسان و مسئولان این عرصه باید سعی کنند با افزایش مطالعات خود را به روز نگاه دارند و با استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب داخلی، کشور را در این عرصه به سمت پیشرفت روز افزون هدایت کنند.
ناصری یزدی بیان کرد: در این عرصه باید از افراد نخبه، جوانان نوآور و با استعدادهای قوی که می‌توانند در این عرصه تحرک و نوآوری ایجاد کنند استفاده لازم به عمل آید و زمینه شکوفا شدن استعدادهای آنها را فراهم نماییم.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه نباید به وضع موجود در عرصه ارتباطات اکتفا کنیم گفت: الان دنیا در حال پیشرفت بسیار سریع در این عرصه است و ما هم پیشرفت‌های بسیاری داشتیم ولی باید این پیشرفت استقلال‌ گونه باشد و بتوانیم بیش از پیش در این عرصه روی پای خودمان بایستیم.
وی ادامه داد: این موضوع مستلزم جدیت، دقت و نوآوری در کار است و نباید فعالان این عرصه به فعالیت‌ها و اقدامات سنتی خود اکتفا کنند و حتما باید نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: این موضوع را به خودمان بقبولانیم که در چنین رشته‌های حساسی سرعت پیشرفت مبتنی بر استقلالمان باید افزایش پیدا کند و از این حالت که همیشه نگاهمان به دست دیگران باشد خارج شویم.
ناصری یزدی تصریح کرد: ما حتی نباید به وضع موجود اکتفا کنیم و تلاشمان را لازم است به حدی افزایش دهیم که بتوانیم از دیگر کشورها هم جلوتر برویم و این تکنولوژی را به سایر کشورهای جهان بفروشیم.

انتهای پیام

captcha