آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی «تربیت معلم مدارس ابتدایی» در جهاددانشگاهی گرمی
کد خبر: 3763226
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی «تربیت معلم مدارس ابتدایی» در جهاددانشگاهی گرمی

گروه اجتماعی - مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی از آغاز ثبت نام دوره آموزشی «تربیت معلم مدارس ابتدایی» در این مرکز خبر داد.

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی «تربیت معلم مدارس ابتدایی» در جهاددانشگاهی گرمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، محمد فتوحی، مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی روزگذشته ۲۰ آبان‌ماه از آغاز ثبت نام دوره آموزشی «تربیت معلم مدارس ابتدایی» خبر داد و افزود: این دوره در در راستای تفاهمنامه همکاری فیمابین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش و پرورش برای تربیت نیرو‌های کارآمد و متعهد و همچنین رفع نیاز و محدودیت‌ها جهت تأمین معلم برای مدارس غیرانتفاعی و غیر دولتی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: آشنایی علاقه‌مندان با روش و نحوه تدریس به صورت تئوری و علمی، ارتقای مهارت‌های آموزشی برای فعالیت در زمینه تدریس و آموزش ضمن خدمت معلمان حق‌التدریس در مدارس ابتدایی غیردولتی از اهداف برگزاری این دوره است.
مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی با بیان اینکه تمامی علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف در مقطع کارشناسی می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند، خاطرنشان کرد: طول مدت برگزاری این دوره ۹۲ ساعت است.
فتوحی از اعطای گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی خبر داد، اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌توانند برای ثبت نام از ۲۰ لغایت ۲۶ آبان ماه جاری به مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۶۳۹۷۹۴ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام

captcha