9 آذرماه؛ زمان برگزاری انتخابات كانون مداحان و شاعران آئینی در 31 شهرستان فارس
کد خبر: 3763523
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

9 آذرماه؛ زمان برگزاری انتخابات كانون مداحان و شاعران آئینی در 31 شهرستان فارس

گروه اجتماعی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس، زمان برگزاری چهارمین دوره انتخابات كانون مداحان و شعرای آئینی این استان را 9 آذرماه امسال اعلام كرد كه این انتخابات در 31 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 22 آبان در جلسه‌ ساماندهی مداحان این استان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آیینی این استان، گفت: این انتخابات با هدف ساماندهی و هماهنگی بیشتر میان مداحان و شعرای آیینی استان فارس همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۹ آذر ۹۷ برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون جلسات هماهنگی متعددی در خصوص این انتخابات تشکیل شده است، گفت: مداحانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اساسنامه هستند، می‌توانند برای انتخابات داوطلب شوند یا به دیگران رای دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، تهیه و تشکیل بانک اطلاعاتی جامع شناسایی و ساماندهی مداحان را لازم و ضروری خواند و گفت: تشکیل این بانک اطلاعاتی یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اساسی محسوب می‌شود و تاکنون اطلاعات مربوط به 4000 مداح فارس در سامانه طوبی ثبت شده است.
وی با بیان اینکه ستاد برگزاری چهارمین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آیینی استان فارس در محل اداره‌کل تشکیل شده است، گفت: این دوره انتخابات در ۳۱ حوزه در شهرستان‌های استان فارس به صورت جدا از هم و تفکیک شده برگزار می‌شود.
مهرابی با بیان اینکه با توجه به اطلاع‌رسانی های انجام شده، استقبال خوبی را از طرف مداحان شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: متقاضیان شرکت در انتخابات می‌توانند برای اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام به محل این اداره‌کل واقع در میدان امام حسین(ع) کوچه مهدیه مراجعه کنند.
انتهای پيام

captcha