یادواره شهدای دانشجو در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3763753
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

یادواره شهدای دانشجو در اردبیل برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ یادواره شهدای دانشجو با محوریت شهید امین نوری، معاون فقید مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه به همت بسیج دانشجویی، در استان اردبیل و دانشگاه پیام نور مرکز گرمی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛  یادواره شهدای دانشجو با محوریت شهید امین نوری، معاون فقید مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه به همت بسیج دانشجویی، در استان اردبیل و دانشگاه پیام نور مرکز گرمی با حضور افسر روحی؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفری؛ امام جمعه شهرستان، امامی؛ فرماندار و مسئولین ادارات و نهادها، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، اساتید کارکنان و دانشجویان روز گذشته، 22 آبان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز گرمی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، روحی ضمن خیر مقدم گویی به حاضران و قدردانی از دست‌اندرکاران این مراسم معنوی، نسل امروز و فردای کشور را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای گرانقدر دانست و خاطرنشان کرد: چنین یادواره‌هایی فقط می‌تواند بخش بسیار ناچیزی از ایثارگری‌های شهدای عزیز را جبران کند و این حداقل وظیفه نسل امروز جامعه است.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام فیاضی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر نسبت به تبیین مقام و جایگاه رفیع شهادت در پیشگاه الهی پرداخت و عزت جهانی امروز ملّت عزیز ایران را برگرفته از همین خون‌های پاک شهدای عزیز دانست و در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه‌های آمریکا در عرصه‌های مختلف و استفاده ابزاری از برخی کشورهای منطقه و به‌خصوص عربستان اشاره کرد.

شایان ذکر است، قبل از شروع مراسم افسر روحی، رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل به همراه مدیران ستادی استان، در منزل شهید امین نوری حاضر شد و از نزدیک به خانواده معظم این شهید گرانقدر ادای احترام کرد.

سالار ملکی
انتهای پیام
captcha