دغدغه‌هایی برای آغاز یک راه/ هنرمندان در عرصه‌های انقلابی وارد صحنه شوند
کد خبر: 3763826
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
گفت و گوی ایکنا با خواننده حماسی؛

دغدغه‌هایی برای آغاز یک راه/ هنرمندان در عرصه‌های انقلابی وارد صحنه شوند

گروه اجتماعی- یک خواننده حماسی اظهار کرد: هنرمندان باید در عرصه‌های انقلابی وارد صحنه شوند و با هنر خود آرمان‌های این نظام را تحقق بخشند.

دغدغه‌هایی برای آغاز یک راه/ هنرمندان در عرصه‌های انقلابی وارد صحنه شوند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، فرزندان این میهن در هر عرصه‌ای از نظام جمهوری اسلامی که باشند برای حفظ عزت و اقتدار نظام، تلاش می‌کنند، حال فرقی نمی‌کند چه در جبهه جنگ باشد و چه درجبهه فرهنگی.

با هنرمندی در بیرجند آشنا شدم که چندین سال است با هنر خود سعی کرده به مقابله با استکبار بپردازد و صدای ارزش‌های انقلابی را در گوش تاریخ بپیچاند.

دغدغه مقام رهبری؛ جرقه‌ای برای آغاز یک راه

عبدالله مولوی حقیقی، یک خواننده حماسی در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: حدود ۸ سال است که موسیقی را در حوزه ارزشی و انقلابی به صورت حرفه‌ای آغاز کردم.

وی با بیان اینکه در طول این مدت ۱۸ اثر در قالب یک آلبوم کامل تهیه کردیم، افزود:  در آثار خود به موضوعات انقلابی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری و استکبارستیزی پرداختم.

این خواننده بیان کرد: خانواده من نقش مهمی در شکوفایی هنر من داشتند تا بتوانم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنم.

مولوی حقیقی ادامه داد: بیشتر آثار من تاییده مرکز شعر و موسیقی صدا و سیما را دارد که از شبکه‌های استانی و صدا و سیمای ملی نیز پخش می‌شود.

زمانی که از او پرسیدم چرا این حوزه از موسیقی را انتخاب کرده است، افزود: حوزه‌های موسیقی پاپ گسترده است، اما وارد شدن در این حوزه از موسیقی به علت تاکیدات مقام معظم رهبری بود.

این خواننده انقلابی اظهار کرد: ایشان همواره در سخنرانی‌های خود بر ثاثیر هنر تاکید داشته و می‌فرمایند: تاثیری که هنر در جامعه می‌گذارد شاید ساعت‌ها سخنرانی نداشته باشد.

مولوی حقیقی بیان کرد: از آنجا که در این کشور زندگی می‌کنم و پایبند به اصول و ارزش‌های این نظام هستم به دغدغه مقام معظم رهبری توجه کرده و سعی کردم با ارائه موسیقی ارزشی و انقلابی بخشی از دغدغه مقام رهبری را رفع کنم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر از شعر حماسی و انقلابی  بسیار حمایت می‌شود، تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و سایر مسئولان استانی از این هنر بسیار حمایت می‌کنند.

این خواننده حماسی اظهار کرد: هنرمندان باید در عرصه‌های انقلابی وارد صحنه شوند و با هنر خود آرمان‌های این نظام را تحقق بخشند.

مولوی حقیقی ادامه داد: اگر از تولیدات آثار انقلابی و هنرمندان این عرصه حمایت شود اقتدار ایران بیشتر نمایان خواهد شد.

دغدغه‌هایی برای آغاز یک راه/ هنرمندان در عرصه‌های انقلابی وارد صحنه شوند

هنرمندان با ارائه آثار فاخر حافظ این خون شهدا باشند

وی خاطرنشان کرد: برای امنیت کشور خون‌های بسیاری ریخته شده است و هنرمندان با ارائه آثار فاخر می‌توانند حافظ این خون‌ها باشند.

این خواننده انقلابی بیان کرد: در سال گدشته در جشنواره نماهای ضد استکباری در مشهد در بین ۷۵۴ اثر، رتبه اول کشوری را در حوزه موسیقی و کلیپ و نماهنگ استکبارستیزی کسب کردم.

مولوی حقیقی کسب رتبه در جشنواره‌ مقاومت، جشنواره ایثار و جشنواره ققنوس را از افتخارات خود و این استان دانست.

وی اظهار کرد: گروهی را با عنوان «آوای ایستادگی» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در باب مقاومت تشکیل داده‌ایم و به تولید آثار انقلابی در این حوزه مشغول هستیم و تا جایی که بتوانیم این کار را ادامه خواهیم داد.

این خواننده حماسی یادآورشد: مردم ایران در تمام عرصه‌های استکبارستیزی حضور دارند و هرجا مردم حضور داشتند ارزش‌های انقلابی بیشتر نمایان می‌شود.

انتهای پیام

captcha