برپایی دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ويژه مراكز حوزوی فارس
کد خبر: 3764684
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

برپایی دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ويژه مراكز حوزوی فارس

گروه اجتماعی ـ مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج استان فارس از همكاری این سازمان با مركز خدمات حوزه‌های علمیه این استان به‌منظور برپایی دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول معتضدیان، مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج استان فارس امروز، 26 آبان‌ماه گفت: یكی از مأموریت‌های این سازمان برپایی دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ویژه اقشار مختلف مردم است.
وی افزود: از آنجا كه طلاب و روحانیان یكی از اقشار تأثیرگذار جامعه هستند، تفاهم‌نامه همكاری میان این سازمان با مركز خدمات حوزه‌های علمیه استان فارس منعقد شد.
معتضدیان، ایجاد کارگروه فضای مجازی در سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و فرهنگی جهت توسعه نهضت سواد فضای مجازی و حمایت از فعالین این حوزه در راستای تقویت اهداف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی الزامی دانست و گفت: طی این تفاهم‌نامه آموزش طلاب و مبلغان دینی، تولید و توزیع محتوای فاخر و ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف این مرکز با موضوع سواد فضای مجازی انجام می‌شود.
مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج استان فارس در پایان یادآور شد كه این سازمان آمادگی برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی جهت سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و فرهنگی در سطح استان فارس را دارد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماس با این دفتر استانی از مسیر های ارتباطی 09174123001 و 07132358313 استفاده كنند.
انتهای پیام

captcha