عملكرد فداكارانه پلیس، اعتماد مردم را به دنبال دارد
کد خبر: 3764718
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

عملكرد فداكارانه پلیس، اعتماد مردم را به دنبال دارد

گروه اجتماعی ـ فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس تأكید كرد كه عملكرد فداكارانه و صادقانه كاركنان پلیس، اعتماد مردم را به دنبال دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، میرجلال موسوی، فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس امروز، 26 آبان‌ماه در دیدار با جانباز این یگان، ابراهیم فیروزی با تاکید بر نقش ارزشمند جانبازان و ایثارگران در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، مجاهدت جانبازان و شهدا را ستودنی عنوان کرد و گفت: جانبازان و شهدا فرشتگان و انسان‌های وارسته‌ای هستند كه اراده خود را در مسیر اراده الهی قرار دادند.
وی، اقتدار و عزت امروزی ناجا را ثمره ایثار و از خودگذشتگی جانبازان این سازمان دانست و افزود: جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی اسوه صبر، شكیبایی و سرمایه‌های ارزشمند این سازمان به شمار می‌روند و عملكرد فداكارانه و صادقانه كاركنان پلیس، اعتماد مردم که همانا بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس محسوب می‌شود را به دنبال خواهد داشت.
فرمانده یگان ویژه استان فارس از جانبازان و خانواده‌های آنان به عنوان مروجین فرهنگ ایثار و شجاعت یاد كرد و یادآور شد: ایثارگری این عزیزان درطول تاریخ فراموش نشدنی است و مسلما داشتن روحیه شهامت و شجاعت جانبازان، برخواسته از ایمان واقعی به خداوند است.
موسوی در تجلیل از مقام شامخ ایثارگران گفت: جانبازان مظهر گذشت، ایثار، مقاومت و فداکاری هستند که سلامت، جوانی و آسایش خود را در راه دفاع از انقلاب صرف کرده ‌ند و امروزه رنج‌ها، دردها، ناراحتی‌ها و محرومیت‌های زیادی را با صبر و مقاومت و بزرگواری تحمل می‌کنند.
رئیس پلیس ویژه استان فارس در خاتمه خدمت به جانبازان را یک وظیفه و افتخاری ارزشی دانست و گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های جانبازان باعث امنیت و اقتدار ایران اسلامی شده، پس ضروری است در نشر آرمان‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان و شناساندن آنها به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
انتهای پیام

captcha