برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌‌های طلاب در تبریز
کد خبر: 3764727
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌‌های طلاب در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات قرآن و عترت ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون استان در سه بخش شفاهی، کتبی و علمی و هنری در تبریز برگزار می‌شود.

اولین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌‌های طلاب در تبریز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: اولین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌‌شرقی آذرماه سال‌جاری در تبریز برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه بخش شفاهی، کتبی و علمی و هنری برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به رشته‌های بخش شفاهی تصریح کرد: در این بخش حفظ جزء‌های ۳، ۵، ۱۰، ۱۵و حفظ کل، قرائت (تحقیق و ترتیل)، ابتهال و اذان مورد آزمون قرار می‌گیرد.
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی همچنین به رشته‌های بخش کتبی اشاره کرد و گفت: حفظ موضوعی و مفاهیم آیات منتخب، مفاهیم سوره، مفاهیم ادعیه و زیارات و احکام ویژه از رشته‌های بخش کتبی است.
وی تألیف، تحقیق، گردآوری، پایان نامه، مقاله، طراحی، گرافیک، نگارگری، قالی بافی و آثار تجسمی را از رشته‌های بخش فرهنگی و هنری این دوره از مسابقات برشمرد.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ثبت نام برای شرکت در این مسابقات تا پایان آبان ماه صورت می‌گیرد، گفت: علاقه‌‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقات، به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی واقع در خیابان شهید مطهری، روبروی خانه مشروطه، کوچه حکیم، جنب مسجد جامع مراجعه و یا با شماره‌های ۰۴۱۳۵۲۳۷۲۲۲ و ۰۴۱۳۵۲۳۷۴۱۷ داخلی ۱۰۲-۱۰۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha