برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی استان کرمانشاه
کد خبر: 3764730
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی استان کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی استان کرمانشاه 30 آبان‌ماه در تالار انتظار برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: به مناسبت هفته وحدت در مراسمی از نخبگان و فعالین قرآنی استان کرمانشاه تجلیل خواهد شد.
وی افزود: این مراسم با برنامه‌ریزی اداره امور قرآنی و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه قرآنی ولی عصر(عج) کرمانشاه برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به برخی از اهداف برگزاری این مراسم اشاره و اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این مراسم معرفی نخبگان و تقدیر از زحمات فعالین قرآنی استان است و فکر می‌کنم کمترین کار ممکن به منظور تقدیر از عزیزانی است که در عرصه فعالیت‌های قرآنی استان فعالیت می‌کنند.
حجت‌الاسلام رهبر محمدی تصریح کرد: فعالین قرآنی در مسیر شناسایی راه حق در جامعه گام برمی‌دارند و امیرالمؤمنین علی(ع) در خطبه 132 نهج‌البلاغه می‌فرمایند« قرآن است که با آن می‌توانید راه حق را بشناسید و با آن سخن بگویید و بوسیله آن بشنوید».
وی گفت: در این مراسم از نخبگان و فعالین و برخی از مؤسسات فعال اورامانت نیز تجلیل به عمل می‌آید.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان افزود: مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی استان کرمانشاه صبح چهارشنبه، 30 آبان ماه در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha