منتظر واقعی کیست/ هزینه‌های میلیاردی دشمنان برای اسلام‌ستیزی
کد خبر: 3764919
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

منتظر واقعی کیست/ هزینه‌های میلیاردی دشمنان برای اسلام‌ستیزی

کانون خبرنگاران نبأ ــ مبلغ طرح هجرت شیروان با اشاره به موضوع انتظار و وظایف منتظران، گفت: امروز یکی از وظایف ما بحث انتظار سازنده است، یعنی انتظاری تعهد‌آور و دگرگون‌کننده که به واسطه آن ابتدا خود و سپس جامعه را اصلاح کنیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دومین نشست فعالان قرآن و عترت شهرستان شیروان، 26 آبان‌ماه با حضور بیش از 150 نفر از اساتید، مربیان، قاریان، حافظان، مداحان و علاقه‌مندان به قرآن کریم برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبرزاده، معاون طرح هجرت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در این نشست با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج)، گفت: امام زمان(عج) شخصیتی جهانی و همه انسان‌ها مورد خطاب ایشان هستند.
وی با اشاره به موضوع انتظار و وظایف منتظران، افزود: امروز یکی از وظایف ما بحث انتظار سازنده است، یعنی انتظاری تعهد‌آور و دگرگون‌کننده که به واسطه آن ابتدا خود و سپس جامعه را اصلاح کنیم.
قنبرزاده در ادامه اظهار کرد: امام زمان(عج) دوست دارد که همه ما یک عقل سالم و کامل داشته باشیم؛ یکی دیگر از وظایف ما شناخت و معرفت به حق امام زمان(ع) است و اینکه بدانیم ایشان چه حقی بر عهده ما دارند.
معاون طرح هجرت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: تقریباً بودجه تبلیغات آمریکا به اندازه بودجه نظامی اوست و دشمنان میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا جوانان را از اسلام دور کنند. یکی از مواردی که باعث موفقیت ما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می‌شود، فعالیت‌های تشکیلاتی، حضور در محافل قرآنی، مذهبی و استفاده از فضای مجازی جهت تبلیغ دین اسلام است.
همچنین در این نشست هادی اسماعیل‌زاده، از حافظان کل قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه شهرستان شیروان در رابطه با اهمیت فراگیری علم و عمل به آن با اشاره به آیات قرآن و روایات ائمه معصومین(ع)، گفت: قرآن کریم به موضوع مطالعه و فراگیری علم بسیار اهمیت می‌دهد و می‌فرماید برای یادگیری علم محدودیت مذهبی و شخصی نداشته باشید و آن را حتی از اهل باطل فرا بگیرید.
وی اظهار کرد: اسلام موضوع فارغ‌التحصیلی را قبول ندارد و نفس علم، مقدس است؛ انسان باید همیشه در حال یادگیری آن به‌صورت هدفمند و جهت‌دار باشد و مطالعه باید با وجود آدمی هضم و ممزوج شود.
اقامه نماز جماعت، تلاوت قرآن به‌صورت قرائت تحقیق و حفظ توسط قاریان و حافظان، مداحی اهل بیت(ع) در رابطه با امام زمان(عج)، اعطای هدایا به جمعی از منتخبان از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
حسینعلی ظفری
انتهای پیام

captcha