اکران 10 نمایش در آخرین روز جشنواره ملی تئاتر آیات
کد خبر: 3765014
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

اکران 10 نمایش در آخرین روز جشنواره ملی تئاتر آیات

گروه فرهنگی ـ در آخرین روز جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات، 10 نمایش از گروه‌های هنری نقاط مختلف کشورمان اجرا خواهند شد.

به گزارش ایکنا از فارس، امروز، 27 آبان‌ماه آخرین روز اکران نمایش‌های برگزیده جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات در شیراز است که در این روز 10 نمایش در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی اکران خواهند شد.
در بخش نمایش‌ صحنه‌ای، تئاتر «هشت» از استان ایلام در ساعت‌های 17، 18:30 و 20 در تماشاخانه استاد رحیم هودی میزبان علاقه‌مندان و هنردوستان خواهد بود.
«کبوترانه در آتش» عنوان نمایشنامه‌ای از استان قزوین است که در ساعت های 17، 18:30 و 20 در تماشاخانه استاد مهدی فقیه شیراز به روی صحنه خواهد رفت.مایش
در بخش نمایش‌های خیابانی نیز تئاترهای «زخم فراموشی» از خوزستان در ساعت 13، «او می‌آید» از ایلام در ساعت 14، «بازگشت» از تهران در ساعت 15 و «نافرمان» در ساعت 16 در محوطه روبه‌روی تالار حافظ اجرا می‌شوند.
همچنین نمایش «محاربه با شمر» از ایلام در ساعت 13، «خط ریل آب» از همدان در ساعت 14، «گونه‌های زخمی خلیج» از جزیره کیش در ساعت 15 و «قرض» از کرمانشاه در ساعت 16 میزبان علاقه‌مندان به دیدن نمایش دینی است.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات فردا، 28 آبان‌ماه در ساعت 18 و در تالار مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha