تشریح برنامه‌های صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب
کد خبر: 3765209
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

تشریح برنامه‌های صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در این سازمان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در آستانه 40 سالگی انقلاب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 آبان‌ماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تهیه و تولید برنامه در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، فضای مجازی، موسیقی و خبر در دستور کار است.
وی افزود: در حوزه خبر برگزاری هفتگی تریبون آزاد با عنوان دیدگاه با هدف انعکاس نظرات و دیدگاه‌های مردم، تولید گزارش و مستند خبری که تا دهه فجر هفته‌ای یک گزارش و مستند خبری با موضوعات مختلف و پروژه‌هایی که به بهره‌برداری رسیده، پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در برنامه‌ریزی حوزه خبر تولید 5 مستند خبری، 15 تریبون آزاد، 10 گزارش از طرح‌های عمرانی و 15 گزارش از خدمات نظام در روستاها و شهرها از دیگر این ویژه برنامه‌هاست.
افشارنیا بیان کرد: تولید 8 اینفوگرافیک با موضوع شهدای انقلاب، 15 موشن‌گرافیک و انیمیشن بازسازی شده 3 دقیقه‌ای، 14 اینفوگرافیک با موضوع نقش بر آب و 120 دقیقه گزارش سه دقیقه‌ای با موضوع رهاورد، مسابقه چهل عکس، هشتک 40 بهار، 10 موشن‌گرافیک با موضوع قله‌های افتخار، تولیدات یک دقیقه‌ای از سایر این برنامه‌ها در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: تولید 20 اینفوگرافیک در مورد زندگینامه مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی و آمیراحمد تقوی، 30 برنامه مستند رادیویی خدمات نظام و تولید 2 موشن‌گرافیک با موضوع سخنان رهبری و حماسه مردم از دیگر برنامه‌های حوزه فضای مجازی است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تولید 11 عنوان برنامه در حوزه سیما، عنوان کرد: تا پایان روز گذشته 5 هزار و 470 دقیقه برنامه از صدا و سیمای مرکز استان تولید و در حال پخش است که برنامه چهل چراغ از جمله این برنامه‌ها است که با محتوای جُنگ و سرگرمی روزهای پنجشنبه پخش می‌شود و برنامه‌ریزی کردیم 50 برنامه چهل چراغ به صورت هفتگی تولید و پخش شود.
افشارنیا ابرازکرد: گفتمان انقلاب یکی دیگر از این برنامه‌هاست که به‌صورت هفتگی تولید و پخش می‌شود مصاحبه با چهره‌ها و شخصیت‌های مهم سیاسی، مذهبی، مدیران و فعالان ملی استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون از استانداران استان، نمایندگان ادوار مختلف مجلس، شخصیت‌های سیاسی و فعالان استان در سطح ملی دعوت و برنامه ضبط شده است.
وی یادآور شد: براساس دستورالعمل معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، صدا و سیمای مرکز استان‌ها به زودی میزبان همه استانداران است و دورهمی استانداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تشریح دستاوردها و انتقال تجربیات برگزار خواهد شد، در کنار استانداران نمایندگان استان دعوت می‌شوند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد سه مستند از زنان کارآفرین، مستند مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی، 10 مستند خدمات انقلاب در حوزه‌های مختلف عمرانی، امنیتی و سایر حوزه‌ها، مستند 35 دقیقه‌ای از آمیراحمد تقوی، فیلم سینمایی 90 دقیقه و مستند آیت‌الله حسینی امام جمعه مرکز استان را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها ذکر کرد.
افشارنیا عنوان کرد: همچنین در مستند مسجد شهیدان بعد از چهل سال به مبارزات مردم استان در 19 آبان 1356 پرداخته شد و به کارگردانی سید امین حسینی مستندی تهیه و پخش می‌شود.
وی 5 مستند 30 دقیقه‌ای، 7 مستند با موضوع شهدا، مستند دستاوردهای انقلاب، 3 نمایش 30 دقیقه‌ای تنگه مجاهدین، روز واقعه و مسجد شهیدان و مستند از فلوریدا تا فتح‌المبین در خصوص زندگی شهید طیب را از سایر برنامه های صداوسیما در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha