افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی جهاددانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد
کد خبر: 3765328
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی جهاددانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد

گروه اجتماعی ـ سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی شهدای جهاددانشگاهی این استان در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی جهاددانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد

سیدمحمد قائم کاظمی، سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این درمانگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در بخش‌های داخلی، اطفال و عمومی ایجاد و راه اندازی شده که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.
وی افزود: در آینده با همکاری پژوهشگاه رویان، معتمد و ابن سینا درمان ناباروری و درمان سرطان پستان به شکل تله مدیسین انجام خواهد شد، همچنین آزمایشگاه این درمانگاه نیز راه اندازی می‌شود.
سرپرست جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه این درمانگاه دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی استان است، تصریح کرد: درمانگاه شهدای جهاددانشگاهی با بهره مندی از کادر و پزشکان مجرب در یاسوج، بلوار آیت الله کاشانی، بین کاشانی 18 و 19 آماده خدمات رسانی با نرخ دولتی به عموم مردم است.
کاظمی عنوان کرد: در این درمانگاه علاوه بر ویزیت بیماران، خدماتی نظیر تزریقات، پانسمان، نوار قلب، نوار قلب جنین، سمع قلب جنین، سوراخ کردن گوش، تست قند خون، تست فشار خون و مشاوره تغذیه ارائه می‌شود .
وی اضافه کرد: این درمانگاه با صرف هزینه‌ای بیش از 200 میلیون تومان جهت تجهیز در زمینی به مساحت 400 مترمربع، در سه طبقه با زیربنای حدود 700 مترمربع، ایجاد شده است.
سرپرست جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این درمانگاه با سازمان‌های بیمه گر از جمله تامین اجتماعی، بنیاد شهید، بیمه ایران، بیمه دی، بیمه دانا، بانک ملی، صدا و سیما، بانک صادرات، بانک تجارت، بانک ملت، بانک کشاورزی، بانک سپه و ... طرف قرارداد است.
کاظمی یادآور شد: بیماران می‌توانند جهت اطلاع بیشتر و پذیرش درمانگاه شهدای جهاددانشگاهی در یاسوج با شماره تلفن 33232263 – 074 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha