جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات برگزیدگانش را معرفی می‌‌کند
کد خبر: 3765362
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
امروز؛

جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات برگزیدگانش را معرفی می‌‌کند

گروه فرهنگی ـ مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات امروز در شیراز برگزار می‌شود.

جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات برگزیدگانش را معرفی می‌‌کند

به گزارش ایکنا از فارس، پس از اکران موفق نمایش‌های برگزیده جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات، مراسم اختتامیه این جشنواره امروز، 28 آبان‌ماه در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می‌شود.
این مراسم در ساعت 15 با حضور گروه‌های نمایشی برگزیده از 9 استان کشورمان و مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین جمعی از فرهنگوران و اهالی هنر استان فارس برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه جشنواره ملی هنرهای نمایشی شامگاه چهارشنبه،‌ 23 آبان‌ماه همراه با اختتامیه جشنواره استانی تئاتر فارس در تالار حافظ شیراز برگزار شد.
اکران نمایش‌های برگزیده این جشنواره از روز جمعه، 25 آبان‌ماه جاری با اکران نمایش‌های «سال گذشته در حرم» و «فانوس انتظار» هر دو از شیراز آغاز شد.
این جشنواره در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و خیابانی اجرا شد که 7 اثر در بخش صحنه‌ای و 8 اثر از در بخش خیابانی به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند و اکران‌های آن‌ها تا روز گذشته ادامه داشت.
نمایش‌های صحنه‌ای در تماشاخانه‌های استاد احمد سپاسدار، رحیم هودی و مهدی فقیه به اکران درآمدند و نمایش‌های خیابانی در محوطه روبه‌روی تالار حافظ و تماشاخانه استاد رحیم هودی اجرا شدند.
انتهای پیام

captcha