۳50 ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در اسلامشهر
کد خبر: 3765533
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

۳50 ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در اسلامشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با هفته بسیج، 350 ویژه‌برنامه در سطح ادارات و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرگرد علی‌اکبر جهانی‌نژاد، رئیس ستاد هفته بسیج شهرستان اسلامشهر، 28 آبان‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: بسیج فقط در عرصه نظامی که در هشت سال دفاع مقدس بود، مطرح نیست؛ بسیج در حال حاضر با بالندگی که در این شجره طیبه ایجاد شده در همه عرصه‌های زندگی حضور دارد.

وی با بیان اینکه بسیج، محور اتحاد عناصر مختلف این مملکت است، افزود: ولایت‌ فقیه محور اتحاد مملکت است و همه عناصر، حزب‌ها، گروه‌ها و جناح‌ها به ولایت‌فقیه توجه دارند. بسیج به‌عنوان بازوی ولایت‌ فقیه از این سرمنشأ سرچشمه می‌گیرد.

رئیس ستاد هفته بسیج شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: بسیجیان، کسانی هستند که در زمان نیاز در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر و در راه هدفی مقدس، شهید می‌شوند و یا از دشمنان تلفات می‌گیرند که در هر دو صورت پیروز هستند؛ زمانی که جنگ تمام می‌شود آنان با عهدی که با خداوند بستند پایدار می‌مانند و منتظر هستند و لحظه‌ای تردید و شک ندارند.

وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج «بسیج، مظهر ایستادگی پیشرفت وحدت و خدمت»، گفت: قاعدتاً باید جهت‌گیری برنامه‌های هفته بسیج به این سمت باشد که ما تداعی‌کننده ایستادگی پیشرفت وحدت و خدمت برای مردم باشیم و اهدافی که دنبال می‌شود بازنمایی تصویری امیدبخش و وحدت‌آفرین از شجره طیبه بسیج باشد.

جهانی‌نژاد با بیان اینکه کارآمدی بسیج در عرصه‌های مختلف مدنظر است، اظهار کرد: آشنایی مردم با بسیج و خدمات آن، امیدآفرینی اقتصادی، ارائه تسهیلات بانکی، کم کردن هزینه‌های زندگی مردم، ایجاد اشتغال پایدار حمایت از صنایع و برنامه‌های کوچک کارگاهی برنامه‌هایی است که بسیج در آن خدمت‌رسانی کرده و می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا ششم آذرماه ادامه دارد، گفت: ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار خواهد شد که ازجمله آن می‌توان به تجمع حماسی بسیجیان در حرم امام خمینی(ره)، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مانور اقتدار افتتاح جشنواره‌های فرهنگی ــ ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم اشاره کرد.

حسین رشیدی
انتهای پیام

captcha