اعلام شرایط شرکت‌کنندگان در دوره‌های «تربیت داور قرآن» در کرمانشاه
کد خبر: 3765656
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

اعلام شرایط شرکت‌کنندگان در دوره‌های «تربیت داور قرآن» در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ شرایط شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت داور قرآن در کرمانشاه در دو بخش عمومی و اختصاصی اعلام شد.

اعلام شرایط شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت داور قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، مدیر اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اعلام شرایط شرکت‌کنندگان دوره‌های تربیت داور در کرمانشاه، گفت: شرایط عمویم شرکت در این دوره تخصصی داشتن حداقل 25 و حداکثر 50 سال سن است و با توجه به درجه تخصص تا 2 ال 3 سال قابل قبول است.
وی با اشاره به شرایط اختصاصی شرکت‌کنندگان رشته داوری حسن حفظ، افزود: قبولی در آزمون ورودی با داشتن مدرک تخصصی حداقل درجه 3 حفظ کل قرآن کریم از جمله این شرایط است.
‌میرزایی تصریح کرد: شرایط آزمون ورودی کسب امتیاز حداقل 105 از 150 آزمون کتبی درک مفاهیم و حفظ قرآن کریم و کسب حداقل امتیاز 80 از 100 آزمون شفاهی حفظ است همچنین حفاظی که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث یا سطح سه حوزه گرایش تفسیر هستند با ارائه مدرک مربوط از آزمون کتبی معاف خواهند شد.
مدیر اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: شرایط اختصاصی شرکت‌کنندگان رشته داوری تجوید نیز قبولی در آزمون ورودی کتبی و شفاهی «آزمون کتبی تجوید سطح 2(14 از 20)»، کسب امتیاز 70 از 100 در آزمون شفاهی تدویر یا تحقیق و مفاهیم جلدهای 1 تا 6 و کسب حداقل امتیاز 14 از 20 است.
وی شرایط اختصاصی شرکت‌کنندگان رشته داوری صوت و لحن را قبولی در آزمون ورودی کتبی و شفاهی شامل «آزمون کتبی هنر تلاوت(14 از 20) ريال کسب امتیاز 70 از 100 در آزمون شفاهی قرائت تحقیق و مفاهیم مجلدات 1 تا 6) است.
‌میرزایی اظهار کرد: مدارک مورد نیاز ثبت‌نام در دوره تربیت داور تصویر اول شناسنامه یا کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و تصویر مدرک تخصصی حفظ(درجات 1 تا 3) مدرک دال برکسب رتبه‌های برتر‌(1 تا 5) در مسابقات سراسری اوقاف ویژه آقایان ویژه داوران حسن حفظ است.
انتهای پیام

captcha