آمریکا؛ غول پوشالی از درون تهی/ ولایت‌مداری رمز تداوم انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3765750
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
سردار غیب‌پرور:

آمریکا؛ غول پوشالی از درون تهی/ ولایت‌مداری رمز تداوم انقلاب اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در 40 سال اخیر، بیان کرد: مردم ما ترس و هراسی از هیچ کس ندارد و این ایستادگی را همه عالم می‌دانند. آمریکا، غول پوشالی از درون تهی است که حتی نمی‌تواند از درون خود را حاکمیت کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حرم امام خمینی(ره) گفت: بسیج هدیه الهی بعد از وقوع انقلاب اسلامی به همه آزادگان جهان و تحفه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی بدون هیاهو و هیچ توقعی به‌واسطه رمز ایستادگی و مقاومت استمرار داشته است. اگر این دو مقوله پایداری نداشت امروز خبری از عزت، استقلال و سربلندی ملت سرافراز ایران نبود.

وی افزود: ایستادگی ملت ایران سند ممتازی برای مسلمانان بلاد اسلامی در سراسر جهان است که امروز به‌خوبی دریافته‌اند مقاومت در پای دین خدا تنها شرط موفقیت آنان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در 40 سال اخیر، بیان کرد: مردم ما ترس و هراسی از هیچ کس ندارد و این ایستادگی را همه عالم می‌دانند. رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران در حرکت پشت سر رهبر معظم انقلاب و ولایت‌مداری است.

وی اظهار کرد: در طول سالیان دراز چه سختی‌ها و مرارت‌هایی بر این مردم روا نشد که تنها گوشه‌ای از آن ستم‌ها، تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی بود. در آن سال‌ها جوانان این کشور از جای جای میهن قیام و به جبهه‌ها می‌شتافتند تا پای دین خدا و ارزش‌های انقلاب‌شان بایستند.

غیب‌پرور اضافه کرد: محاصره دشمن در وجوه مختلف در سال‌های متمادی آغاز شده است. امروزه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ما را رنج می‌دهد، ولی باید توجه داشت این دوران نیز به فضل الهی سپری خواهد شد. آمریکایی‌ها نمی‌دانند که این حربه استوار نمی‌ماند و انقلاب اسلامی از بین نمی‌رود. لذا ما مدعی هستیم که انحلال آمریکا شروع شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا، غول پوشالی از درون تهی است که حتی نمی‌تواند از درون خود را حاکمیت کند. امروز آتش در کالیفرنیا اتفاق افتاده است اما حکام آمریکایی نمی‌توانند به داد مردم خودشان برسند، چنانچه شاهد هستید در ایران اسلامی اگر یک بلای طبیعی رخ دهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مردم به مدد دولت‌مردان می‌شتابند.

وی ادامه داد: این دولت که از پس مشکلات داخلی خود بر نمی‌آید از جان مسلمانان جهان چه می‌خواهد. آمریکاییان چه ادعایی دارند؟ این ما نیستیم که صحنه انقلاب اسلامی را خالی کنیم، این شما و رژیم جعلی قدس هستید که باید میدان را با شکست مفتضحانه خالی کنید. پس ما به امید نابودی نام اسرائیل از زمین تلاش خواهیم کرد.

محمد فرخی
انتهای پیام

captcha