جشنواره مستند در ایستگاه آخر
کد خبر: 3765795
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

جشنواره مستند در ایستگاه آخر

گروه هنر ــ مدیر شبکه مستند از معرفی برگزیدگان جشنواره تلویزیونی مستند در مراسم اختتامیه در روز چهارشنبه، 30 آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سیما، سلیم غفوری، مدیر شبکه مستند درباره جزئیات برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند گفت: دومین جشنواره تلویزیونی مستند که از ۳۰ تیرماه شروع و تا چهارشنبه ۲۸ شهریور ادامه داشت، روز چهارشنبه ۳۰ آبان در دانشگاه صداوسیما به کار خود پایان می‌دهد.
وی ادامه داد: دومین جشنواره تلویزیونی مستند کار خودش رو با پخش ۶۷ مستند در قالب ۴۵ برنامه تلویزیونی شروع کرد. آثار این دوره بعد از فراخوان از میان بیش از ۳۸۰ اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب و روی آنتن رفت.
وی یادآور شد: در این دوره ۳۷ مستند در بخش کوتاه، ۱۹ مستند در بخش نیمه بلند و ۱۱ مستند در بخش بلند توسط هیئت داوری و مدرم پذیرفته شده و با هم به رقابت پرداختند.
مدیر شبکه مستند عنوان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی را از طرف فیلمسازان جوان به وِیژه شهرستانی‌های شاهد بودیم. این جشنواره در سه بخش مستند‌های کوتاه، نیمه بلند و بلند اثار را ارزیابی کرده است.
سلیم غفوری مدیر شبکه مستند با بیان این‌که همزمان با این دوره جشنواره؛ بخش مسابقه عکس مستند نیز برگزار شد؛ بیان کرد: با فراخوان دبیرخانه ۳ هزار و ۶۴۱ نفر در سامانه ثبت نام کردند و بیش از ۱۲ هزار عکس به دبیرخانه ارسال شد که از میان این آثار به انتخاب هیئت داوران این بخش، ۵۰ اثر به بخش مسابقه راه یافتند که ۴۰ اثر در بخش تک عکس و ۱۰ اثر در بخش مجموعه عکس پذیرفته شد.
این آثار از ۳۰ آبان تا ۹ آذر در مجموعه صبا واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر پلاک ۱۲۵ برای بازدید عموم به نمایش در می‌آیند.
انتهای پیام
captcha