رونق تولید داخلی در گرو رشد کسب و کارهای دانش‌بنیان
کد خبر: 3765872
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

رونق تولید داخلی در گرو رشد کسب و کارهای دانش‌بنیان

گروه اقتصادی- فرماندار ساوجبلاغ گفت: رشد کسب و کارهای دانش‌بنیان زمینه‌ساز رونق تولید داخلی است.

رونق تولید داخلی در گرو رشد کسب و کارهای دانش‌بنیان

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ، 29 آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولید و اقتصادی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اهمیت بازارسازی برای کسب و کارهای استارتاپی و دانش‌بنیان، اظهارکرد: رشد کسب و کارهای دانش‌بنیان زمینه‌ساز تحقق تولید و حمایت از کالای ایرانی است که این امر با رشد و رونق استارتاپ‌های حوزه خدمات اتفاق می‌افتد.
وی با اشاره به رشد فزاینده کسب و کارهای استارتاپی در حوزه خدمات، گفت: تا زمانی‌که کسب و کارهای استارتاپی وجود نداشته باشد، شرکت‌های دانش‌بنیانی که در مرزهای دانش‌ و فناوری حرکت کنند پا نمی‌گیرد و بر همین اساس، حمایت از این استارتاپ‌ها که هماهنگ و به موازات یکدیگر رشد می‌کنند، باید توسط بخش خصوصی محقق شود.
این مسئول شفافیت در ارائه خدمات و محصولات کیفی را مهم‌ترین ویژگی این‌دست کسب و کارها دانست و افزود: مهم‌ترین مزیت، شفافیت بالا در ارائه خدمات استارتاپ‌ها است و علاوه بر کاهش قیمت خدماتی کالاهای خود را با کیفیتی به مراتب بالاتر ارائه می‌دهند.
پالیزگیر بیان کرد: برای حمایت از استارتاپ ها در ساوجبلاغ بعد از جلسه‌ای که در استانداری با مسئولان استارتاپ‌های البرز گذاشته شده بود از نزدیک با فعالیت آن‌ها آشنا شدیم و پس از این جلسه برخی از مدیران استارتاپ‌ها را به جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دعوت کردیم.
فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: در این جلسه اعلام آمادگی کردیم تا برای توسعه کسب و کار استارتاپ‌ها همکاری لازم را داشته باشیم و مکان مناسب برای فعالیت را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
وی گفت: همچنین از مدیران استارتاپ‌ها خواستیم که در برخی از جلسات شرکت کنند و از نزدیک با مشکلات شهرستان آشنا شوند و با ایده‌های خلاقانه خود راه حل ارائه دهند.
انتهای پیام

captcha