تفکر بسیجی مانع از تحقق اهداف دشمنان نظام اسلامی‌ شده است
کد خبر: 3766023
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

تفکر بسیجی مانع از تحقق اهداف دشمنان نظام اسلامی‌ شده است

گروه اجتماعی - امام جمعه اهر با بیان اینکه تفکر بسیجی، شجاعت و دلاوری‌های بسیج مانع از تحقق اهداف دشمنان نظام اسلامی‌ شده است، افزود: اگر بسیج نبود شاید امروز نظام اسلامی هم وجود نداشت و اینکه کشور را بسیج حفظ کرده گزافه نیست.

هدف دشمنان از محدود کردن ایران؛ ترس از گسترش تفکر بسیجی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امروز در دیدار بسیجیان شهرستان اهر با تأکید بر اینکه بسیج و بسیجیان همواره تحت امر ولایت و دین اسلام بوده است گفت: هویت اصلی بسیج را دین اسلام تشکیل می‌دهد این در حالی است که برخی‌ها از دین به نفع خود استفاده می‌کنند اما بسیج دین‌دار واقعی است.
وی افزود: تفکر بسیجی، شجاعت و دلاوری‌های بسیج مانع از تحقق اهداف دشمنان نظام اسلامی‌شده به‌طوری که اگر بسیج نبود شاید امروز نظام اسلامی هم وجود نداشت و اینکه کشور را بسیج حفظ کرده گزافه نیست.
حجت‌الاسلام حاجی‌زاده هدف دشمنان را از محدود کردن ایران در پشت مرزها، ترس از گسترش تفکر بسیجی اعلام کرد و گفت: خدمات ارزشمند بسیج در مناطق محروم به‌وضوح قابل‌ رؤیت است.
امام جمعه اهر افزود: در بحث بسیج بزرگ و کوچک و زن و مرد نداریم، وقتی دشمن هجوم بیاورد باید با تفکر بسیجی در برابر زیاده‌خواهی دشمن ایستادگی می‌کنیم.
وی با ذکر اینکه تقارن هفته بسیج و وحدت به این هفته پرافتخار حال و هوای دیگری بخشیده است، گفت: اگر امام راحل آن زمان نهال بسیج را نمی‌کاشتند امروز نه‌تنها بسیج نبود بلکه سلطه‌گران نظام اسلامی را تحت‌فشار قرار می‌دادند.
امام جمعه اهر گفت: امام راحل می‌فرمودند: امیدوار هستند تا خداوند ایشان را با بسیجیان مشهور کند و ایشان از این‌که بسیجی بودند افتخار می‌کردند، بسیجیان افتخار کنند که امام راحل یک مرجع تقلید خود را بسیجی می‌دانستند.
وی افزود: بسیج نه اهل زد و بند است نه اهل بده و بستان بلکه یکی از خصوصیات بسیج تعامل بوده و از طرفی دیگر بسیج کار آباد کردن شهرها و روستاها را دارد که از اقدامات آن در مناطق محروم به‌وضوح دیده می‌شود.

انتهای پیام

captcha