بسیج؛ محور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3766039
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

بسیج؛ محور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

گروه اجتماعی ـ فرمانده بسیج اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: بسیج شجره‌ طیبه و محور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است و باید بتواند به‌درستی میراث ایثارگران و تفکر بسیجی را به نسل جوان و آینده منتقل کند.

بسیج؛ محور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

مصطفی رمضانی، فرمانده بسیج اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهارکرد: هفته بسيج، بزرگداشت جان‌فشانى‌هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است.
وی افزود: شركت پرشور در جنگ تحميلى، نمونه برجسته‌اى از حضور موفق بسيج درصحنه امنيت ملى بوده است.
رمضانی در ادامه هفته بسیج را یادآورمقاومت شهدا در مقابل تجاوز سلطه‌گران دانست و گفت: بزرگداشت هفته‌ی بسیج فرصتی مغتنم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهیدان والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
این مسئول بیان کرد: بسیج شجره‌ طیبه و محور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است و باید بتواند به‌درستی میراث ایثارگران و تفکر بسیجی را به نسل جوان و آینده منتقل کند.
وی در پایان با تأکید بر اینکه بسیجیان و خادمان شهدا مانند همیشه در تمامی لحظه‌ها گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه امام خامنه‌ای هستند تا از دستاوردهای شهدا و ایثارگران دفاع کنند، خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران با شجاعت و تفکر بسیجی به آرمان امام خود لبیک گفته و مخلصانه از میهن و انقلاب خود دفاع کردند، امروز پاسداری و ترویج این آرمان‌ها وظیفه‌ قشر جوان جامعه به‌ویژه بسیجیان مخلص راه ولایت است تا راه شهدا ادامه پیدا کند.
انتهای پیام

captcha