زمان‌بندی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد
کد خبر: 3770022
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

زمان‌بندی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد

گروه سلامت ــ مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت زمان‌بندی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی را اعلام کرد.

زمان‌بندی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شدبه گزارش ایکنا، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت زمان‌بندی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت را اعلام کرد.
بخش معارف قرآنی در مرحله دانشگاهی ۲۹ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت سراسری در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود و مهلت برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات تیمی۳۰ بهمن تا ۲۰ اسفندماه است.
آزمون مرحله سراسری بخش معارف قرآنی ۲۷ فروردین ۹۸ ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود و نتایج برگزیدگان بخش آوایی و معارف قرآنی تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.
آثار بخش‌های غیرحضوری جشنواره ۱۸ تا ۲۲ خرداد ماه جمع‌آوری شده و نتایج بخش‌های هنری، ادبی، فن‌آوری، پژوهشی تا پایان تیر ماه ۹۸ اعلام می‌شود.
مرحله سراسری بخش آوایی دهه اول شهریور ۹۸ خواهد بود و دانشگاه‌ها تا ۲۷ شهریور ماه آثار حجمی را دریافت خواهند کرد.
علاقمندان به شرکت در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت می‌توانند تا ۱۵ بهمن ماه از طریق آدرس http:\\quran.behdasht.gov.ir در این دوره از جشنواره ثبت‌نام کنند. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در جشنواره، دانشگاه‌های علوم پزشکی حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه فرصت دارند بخش آوایی را در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار کنند و لازم است CD تلاوت نفرات برتر بخش آوایی حداکثر تا ۲۵ اسفند ماه به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال شود.
آیین‌نامه اجرایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نیمه دوم آبان ماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد. ثبت‌نام در این جشنواره آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد.
بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در هفت بخش آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، فن آوری، ادبی، هنری، تیمی و ۴۴ رشته دهه اول شهریور ماه سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha